Mkay87 Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Er det noen her som har erfaringer med disse produktene?
Amethyst Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har en skrubb og ansiktsfoam fra african red tea serien som jeg syns er kjempegode. De lukter veldig godt også.
Mkay87 Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2014 Hva skal man velge hvis man har en normal/kombinert hud? Er 26 år. Lyst til å prøve men... Er jo så mye forskjellig:p
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Disse produktene er blant de beste, og de verste, jeg noensinne har forsøkt. Jeg har sensitiv/rødflammete hud med tendens til kviser, altså ikke verdens enkleste hud. Mine erfaringer: Vitamin plus creme (grønn serie): Denne skulle virke bra på fet hud og kviser. Jeg fikk omtrent brannsår av den. Voldsomt med eksem og kvisene bare eksploderte. Den aller verste kremen jeg noensinne har brukt, tror jeg. Nurture me creme (lilla serie): Denne var helt nydelig. Den aller beste kremen jeg har brukt. Ga huden masse fukt, smeltet inn i huden. Lukter kjempegodt. Apricot cleansing lotion (lilla): Nei... Den gjorde ikke så mye for meg. Pick me up tonic (oransje). Kjempebra, Blue/blackberry enzyme mask (blå). Veldig bra. Så - fantastisk og elendig. Anonymous poster hash: 6090f...e37
Lillemeg25 Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har kun prøvd Blue/blackberry enzyme mask og den gjorde absolutt ingen ting for min hud. Huden ble verken bedre eller verre. Bortkastet penger.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Disse produktene er blant de beste, og de verste, jeg noensinne har forsøkt. Jeg har sensitiv/rødflammete hud med tendens til kviser, altså ikke verdens enkleste hud. Mine erfaringer: Vitamin plus creme (grønn serie): Denne skulle virke bra på fet hud og kviser. Jeg fikk omtrent brannsår av den. Voldsomt med eksem og kvisene bare eksploderte. Den aller verste kremen jeg noensinne har brukt, tror jeg. Nurture me creme (lilla serie): Denne var helt nydelig. Den aller beste kremen jeg har brukt. Ga huden masse fukt, smeltet inn i huden. Lukter kjempegodt. Apricot cleansing lotion (lilla): Nei... Den gjorde ikke så mye for meg. Pick me up tonic (oransje). Kjempebra, Blue/blackberry enzyme mask (blå). Veldig bra. Så - fantastisk og elendig. Anonymous poster hash: 6090f...e37 http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/ole-henriksen/_/Pick-Me-Up-Face-Tonic Er du sikker på du har sensitiv hud? Jeg hadde aldri tålt en alkoholtoner med slike ingredienser. Den siden er for øvrig bra for å se på innholdet i ting, Ole Henriksen inkludert. Anonymous poster hash: 087be...8ea
Puny Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 jeg er fornøyd med Ole Henriksen, og jeg har kombinert hud. bruker den der pakken på 3.
vimsefrøken Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Jeg er enig som noen sier over her, at jeg har både gode og dårlige erfaringer med Ole Henriksen produkter. De produktene jeg liker best fra denne serien er: - Truth Serum Collagen Booster - Invigorating Night Gel - Sheer Transformation Creme - Ultimate Lift Eye Gel - Firm Action Mask - Total Truth Eye Cream SPF 15 - Truth Revealed Super Cream SPF 15 - Balancin Cucumer Face Mist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå