AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Fikk dere som allerede er gift til å sove natten før den store dagen? Jeg er så nervøs for at jeg ikke skal få til å sovne fordi jeg er så spent. Er avhengig av mye søvn! Vurderer å ta en Imovan.. Noen andre tips? Anonymous poster hash: 1c0a7...f91
Amens Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror jeg sov ett par timer. Og drømte at mamma tvang bestemor til å svømme til bryllupet... 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror jeg sov ett par timer. Og drømte at mamma tvang bestemor til å svømme til bryllupet... Hehe. Ødela dette på noen som helst måte dagen din? Fikk du poser under øyenen? Var du fjern? Følte du deg trøtt? Anonymous poster hash: 1c0a7...f91
tinanana Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jeg var utrolig spent i kroppen og hadde tusen tanker surrende rundt i hodet, så fikk noen timer søvn. Da jeg våknet på bryllupsdagen var jeg så pumpet opp på adrenalin og lykke (uansett hvor teit det høres ut), så jeg følte meg ikke trøtt, så ikke trøtt ut og merket ikke noe til dette utover dagen og natten
Pearl2.0 Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Sov ikke stort den natta nei Men det gikk heeelt fint Merket ingen ting ila dagen, var så oppspilt over alt det fantastiske og tror vi la oss i 5-tida Kunne slappe av etterpå
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Vi giftet oss i utlandet, og hadde en hel gjeng venner med oss. Så vi gikk ut kvelden før og spiste og koste oss. Var stup trøtt tilbake på hotellet og sov som en stein! Anonymous poster hash: 9eddd...3dd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Ta en skikkelig heavy joint før du legger deg Anonymous poster hash: a4d62...963 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Fikk dere som allerede er gift til å sove natten før den store dagen? Jeg er så nervøs for at jeg ikke skal få til å sovne fordi jeg er så spent. Er avhengig av mye søvn! Vurderer å ta en Imovan.. Noen andre tips? Anonymous poster hash: 1c0a7...f91 Du må ikke finne på å ta noe slags tabletter for å sove dersom du ikke er vant til å bruke medikamentene fra før av. Du kan risikere at du fremdeles føler deg "neddopet" på bryllupsdagen. Da er det bedre å gå på lite søvn og adrenalin i stedet. Anonymous poster hash: fc734...442 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 var så trøtt og sliten at jeg sovnet som en stein og sov til morgenen uten problem. var først når jeg voknet nervene kom. Anonymous poster hash: 40a93...abd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Du må ikke finne på å ta noe slags tabletter for å sove dersom du ikke er vant til å bruke medikamentene fra før av. Du kan risikere at du fremdeles føler deg "neddopet" på bryllupsdagen. Da er det bedre å gå på lite søvn og adrenalin i stedet. Anonymous poster hash: fc734...442 Enig! Anonymous poster hash: 6505e...fa9
Gjest Naria Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Jeg regner ikke med å få sove noe særlig natten før bryllupet, men jeg tviler på at det vil bli noe stort problem på dagen uansett. Det er jo en dag hvor adrenalinet og spenningen vil være høy, så at jeg skal være trøtt bekymrer meg ikke i det hele tatt.
Amens Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Hehe. Ødela dette på noen som helst måte dagen din? Fikk du poser under øyenen? Var du fjern? Følte du deg trøtt? Anonymous poster hash: 1c0a7...f91 Niks, gikk helt fint. Hadde problemer med å sove natta etter og... Vi bodde på hotellet vi hadde festen og endte opp med å spise frokost med japanere dagen etter... Etter vi kom hjem sovna vi på sofaen. Ikke bekymre deg så mye om du vil få sove eller ikke, men prøv å ikke tenke så mye når du legger deg. Om det betyr at du må telle alle sauene i Wales, så gjør det. Kan forøvrig legge til at vi hadde en fantastisk dag:)
Alice123 Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Du må ikke finne på å ta noe slags tabletter for å sove dersom du ikke er vant til å bruke medikamentene fra før av. Du kan risikere at du fremdeles føler deg "neddopet" på bryllupsdagen. Da er det bedre å gå på lite søvn og adrenalin i stedet. Anonymous poster hash: fc734...442 Enig dette! Jeg for min del blir regelrett "fyllesyk" dagen etter jeg har brukt enkelte sovetabletter (blandt annet Imovane). Det er ikke noe du ønsker på bryllupsdagen din!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde ingen problemer med å sove den natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå