AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 På den siste lønnsslippen jeg fikk fra en tidligere arbeidsgiver i fjor står disse to tingene oppført slik: Feriepengegrunnlag kr 65056 Feriepenger til gode kr 2942 Hva menes med dette? Skal det ikke være mer enn det utbetalt i feriepenger med det grunnlaget? Eller er det feriepenger jeg får i tillegg til det jeg får ut fra feriepengegrunnlaget? Anonymous poster hash: 47c0b...b75
Glitnir Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Tipper feriepengegrunnlaget er det årets opptjente lønn, mens feriepenger til gode er feriepenger fra samme år (opptjent året før) som du enda ikke har fått utbetalt. 3
nicks803 Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 På den siste lønnsslippen jeg fikk fra en tidligere arbeidsgiver i fjor står disse to tingene oppført slik: Feriepengegrunnlag kr 65056 Feriepenger til gode kr 2942 Hva menes med dette? Skal det ikke være mer enn det utbetalt i feriepenger med det grunnlaget? Eller er det feriepenger jeg får i tillegg til det jeg får ut fra feriepengegrunnlaget? Anonymous poster hash: 47c0b...b75 Hva med å faktisk ta kontakt med tidligere arbeidsgiver? Eller var udugelighet og inkompetanse to viktige faktorer som gjorde at du ble sparket? 1
Hecubaa Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror som nevnt over at feriepengegrunnlaget som er oppgitt gjelder for neste år. Hvor mye tjente du i fjor? Hvis du tjente cirka 30.000 så stemmer det at du får utbetalt rundt 3000 kroner i feriepenger.. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Tipper feriepengegrunnlaget er det årets opptjente lønn, mens feriepenger til gode er feriepenger fra samme år (opptjent året før) som du enda ikke har fått utbetalt. Ah, takk! Tenkte ikke over at jeg sa opp og hadde siste lønn en måned FØR feriepengene ble utbetalt. Hva med å faktisk ta kontakt med tidligere arbeidsgiver? Eller var udugelighet og inkompetanse to viktige faktorer som gjorde at du ble sparket? Jeg sa opp selv. På grunn av at de to tingene var to av tingene som var svært tydelige hos den arbeidsgiveren. Noe mer du lurte på? Dust.... Anonymous poster hash: 47c0b...b75
nicks803 Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Du ble omplassert (sparket) og går offentlig ut med at du sluttet selv? Hahaha. Er bare å innrømme det kjære lille deg:) Du ble sparket og nå har du ikke ryggead til å ringe arbeidsgiver for å forhøre deg. Så søt du er når du ikke greier å innrømme din egen inkompetanse:) Endret 24. juni 2014 av nicks803
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Du ble omplassert (sparket) og går offentlig ut med at du sluttet selv? Hahaha. Er bare å innrømme det kjære lille deg:) Du ble sparket og nå har du ikke ryggead til å ringe arbeidsgiver for å forhøre deg. Så søt du er når du ikke greier å innrømme din egen inkompetanse:) Tror du at du vet hvem jeg er eller? Jeg sa opp selv, og hadde annen jobb å gå til. Ferdig snakka. At du har en dårlig dag skal da virkelig ikke gå ut over meg. La det heller gå ut over den som er skyld i det, eller skjerp deg og lær deg å se littegrann lysere på livet. Så skal du se at humøret bedrer seg betraktelig også. Ha en fin dag. Håper hva enn det er som plager deg ordner seg Anonymous poster hash: 47c0b...b75 1
daemonia Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Du ble omplassert (sparket) og går offentlig ut med at du sluttet selv? Hahaha. Er bare å innrømme det kjære lille deg:) Du ble sparket og nå har du ikke ryggead til å ringe arbeidsgiver for å forhøre deg. Så søt du er når du ikke greier å innrømme din egen inkompetanse:) Å gud bedre..... Det er feriepengegrunnlaget du skal ta hensyn til i år TS. Hvis du var ferdig før juli i fjor så var det de ca 3000 du fikk i feriepenger i fjor
nicks803 Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Tror du at du vet hvem jeg er eller? Jeg sa opp selv, og hadde annen jobb å gå til. Ferdig snakka. At du har en dårlig dag skal da virkelig ikke gå ut over meg. La det heller gå ut over den som er skyld i det, eller skjerp deg og lær deg å se littegrann lysere på livet. Så skal du se at humøret bedrer seg betraktelig også. Ha en fin dag. Håper hva enn det er som plager deg ordner seg Anonymous poster hash: 47c0b...b75 Nei jeg kjenner deg ikke ("desverre"). Men basert på det du skriver så er du ikke et menneske jeg ville ha kjent heller. Skjerpe meg? Synes jeg virkelig har noen gode poeng. Men for all del. Bare å kose seg med den nye jobben du fikk via NAV. Husk at det å få dagpenger fra NAV ikke regnes som en jobb
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Nei jeg kjenner deg ikke ("desverre"). Men basert på det du skriver så er du ikke et menneske jeg ville ha kjent heller. Skjerpe meg? Synes jeg virkelig har noen gode poeng. Men for all del. Bare å kose seg med den nye jobben du fikk via NAV. Husk at det å få dagpenger fra NAV ikke regnes som en jobb Du har problemer mann... Anonymous poster hash: a1eb2...f42 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Nei jeg kjenner deg ikke ("desverre"). Men basert på det du skriver så er du ikke et menneske jeg ville ha kjent heller. Skjerpe meg? Synes jeg virkelig har noen gode poeng. Men for all del. Bare å kose seg med den nye jobben du fikk via NAV. Husk at det å få dagpenger fra NAV ikke regnes som en jobb Haha, jeg ler :D Du har store problemer altså. Ut fra hva jeg har skrevet faktisk Anonymous poster hash: 47c0b...b75
Gjest Vampen Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Nei jeg kjenner deg ikke ("desverre"). Men basert på det du skriver så er du ikke et menneske jeg ville ha kjent heller. Skjerpe meg? Synes jeg virkelig har noen gode poeng. Men for all del. Bare å kose seg med den nye jobben du fikk via NAV. Husk at det å få dagpenger fra NAV ikke regnes som en jobb Nei, du har ingen gode poeng. Dine bidrag i denne tråden må være noe av det dummeste jeg har lest. Jeg ser at du prøver deg på spydigheter på bekostning av TS, men det er så overkill og unødvendig at man kan bli regelrett flau på dine vegne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå