Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet, de som ligger som forslag til venn, er det noen som har sett på min profil? Ikke nødvendigvis så mange felles venner vi har. Eller for å snu litt på det, er det slik at de jeg sniker på profilen til, får meg som forslag?😁

Anonymous poster hash: b9ad8...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har såvidt jeg vet mer med hjem-/bosted, studiested, ting man liker på Facebook, arrangementer man deltar på og den type ting å gjøre. At du er innom profilen skal meg bekjent ikke påvirke venneforslagene.

Anonymous poster hash: c374d...c02
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sikker på at dersom du er på en annens profilen opp til flere ganger, vil han får deg som forslag til venn. Den øverste på min liste har jeg bare 3 felles venner med, og under han igjen har jeg forslag til personer med 100-200 felles venner. Det er ikke logisk at han ligger øverst som forslag, vi bor heller ikke på samme sted eller lignende. Den eneste tilknytningen er de 3 felles vennene, og jeg er sikker på at han har "stalket" meg da en venn av meg hadde snakket om meg til han, så han søkte meg nok opp for å finne ut nærmere hvem jeg var!

Anonymous poster hash: ac643...997
Skrevet

Jeg skriver som i den andre tråden med samme tema; nei dette tror jeg ikke på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man denne listen dere snakker om?? :fnise:

Anonymous poster hash: 67664...8e6
AnonymBruker
Skrevet

Under venneforespørsler, der dukker det opp forslag til personer du kanskje kjenner.:-)

Anonymous poster hash: b9ad8...21a

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det er en sammenheng mellom hvem som er inne på profilen din og hvem som dukker opp på disse listene. Har bl.a. lagt merke til at det plutselig dukker opp folk på denne listen som jeg nettopp har vært på et arrangement med (uten at dette arrangementet på noen måte er annonsert på facebook), og at det har dukket opp kompiser av kjæresten min som jeg aldri har møtt, like etter at han har fortalt dem om meg. Har også merket at folk jeg har vært inne på profilen til flere ganger etterhvert dukker opp blant disse forslagene. Det samme synes å gjelde vennelister, der de vennene man har mest/nylig hatt kontakt med/besøkt profilen til legger seg først i vennelisten..

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, nå fant jeg en som heter "Hemmelig Beundrer" i denne lista, 0 felles venner. Merkelig.

Anonymous poster hash: dc415...c47
Skrevet

Sprøyt.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig den listen. Jeg har søkt opp en fyr jeg er litt betatt av veldig ofte *kremt* i det siste, men han dukker ikke opp under mine venneforslag i hvert fall. Får han meg opp som forslag til venn da? Eller hadde jeg fått han opp også som forslag også?

Vi har kun en felles venn, og bor på ulike steder.

Anonymous poster hash: 37c4f...274
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg har en god blanding av folk jeg har mange felles venner med, folk jeg ikke har NOEN felles venner med og folk jeg har 1-2 felles venner med.

En gang fikk jeg opp en lærer fra videregående skole (er over 10 år siden jeg gikk på VGS) som forslag til en jeg kanskje kjente, og vi hadde altså INGEN felles venner. Jeg lurer fælt på om det var helt tilfeldig eller om han har vært inne på profilen min (?). Jeg har alltid tenkt det var helt tilfeldig, men er jo veldig random da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...