Vær76 Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Jeg bruker linsene mine dag og natt i en mnd., og kan ikke bruke oljelignende sminkefjerner for å fjerne maskara da den legger seg som en hinne på linsene. Noen som har tips til gode vannfaste maskaraer som holder en dag på stranda og som lett lar seg fjerne uten oljebasert sminkefjerner? Endret 23. juni 2014 av Vær76
Thorn Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg bruke L'oreal volumissime vannfast, syns den er grei å fjerne. Er forresten linsebruker selv, og har funnet to øyesminkefjernere som ikke gir belegg for meg, som likevel fjerner selv den meste vannfast maskara uten problem: Mary Kay sin, som er oljefri, og La Roche Posay Respectissime. Anbefales på det varmeste, begge to!
Vær76 Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Takk for tipsene Endret 23. juni 2014 av Vær76
Memena Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jeg er også linsebruker og jeg MÅ ha vannfast mascara siden jeg er plaget av at øynene mine renner av og til. Har prøvd hele spekteret av mascaraer fra Lancome til Dior til YSL og det meste, samtidig ønsker jeg IKKE edderkoppvipper. De to jeg har funnet som fungerer best for meg og som faktisk ikke trenger sminkefjerner i det hele tatt siden dekan fjernes med lunket vann (over 38 grader) er Clinique sin Lash Power Mascara, den tåler sverre, fuktighet og tårer, aller best liker jeg nok IsaDora sin All Day Long Lash da denne har gummikost og jeg synes gummikoster er best til å separere vippene. Har som deg slitt med å få fjernet vannfast mascara, til og med med oljebaserte fjernere, men disse to går lett av med lunkent vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå