Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bente29
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny bh, men er ikke sikker på hva slags merke jeg skal kjøpe. Hva slags merke kjøpte du sist?

Takk til alle vil bidra til gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. er du ute etter noe spesielt da?

Sist kjøpte jeg en Wonderbra som kan brukes uten stropper. Fant den på Lindex faktisk. I den dyyyre undertøysbutikken hadde de den ikke i min størrelse.

Skrevet

Chantelle liker jeg godt, og også Triumph. Det er de to merkene jeg har flest BH'er i. Siden jeg har store bryster står jeg ikke like fritt når det gjelder merke-valg.

Skrevet

De beste bh'ene jeg har er samme sorten fra Triumph ( var det softline det het?), forstår fortsatt ikke hvorfor jeg kjøper andre typer.

Skrevet

Har også flest fra Triumph. Og en fra Prinsesse Tam-Tam som bare er aldeles nydelig.

Skrevet

De beste bh'ne mine nå er fra Fantasie og Freya, men jeg har hatt et par tidligere fra vanity Fair som jeg brukte til det ikke var noe igjen av dem :ler:

Tror aldri jeg har funnet noe bruktbart fra Triumph... :-?

Skrevet

Jeg liker Passionata sine BH'er veldig godt. De er både behagelige og lekre, dessuten holder de seg pene veldig lenge.

Gjest the imp
Skrevet

Beklager at jeg sporer litt av, men finnes det noen bh-er som IKKE dskiller puppene så fryktelig? Jeg har litt avstand mellom puppene og vil ha en som samler dem litt (hvis noen skjønner hva jeg mener). Litt sånn som hun i motepolitiet brukte i Motepolitiets ABC eller hva nå det forrige programmet deres het. Hvor finner jeg evt. slike?

Er blitt litt skremt av de undertøysbutikkene jeg har vært inne i, får følelsen av at lille meg bør komme seg fortest mulig vekk og ikke forstyrre når voksne kvinner handler undertøy, så tar gjerne i mot tips om hvor jeg finner hyggelige undertøysforretninger. Helst i Oslo.

Skrevet

Jeg ville gått inn i en BH butikk, en god en som Kanebo (var det det?) i Bergen. Da finner damene i butikken rette BH' er for deg!

Skrevet
Beklager at jeg sporer litt av, men finnes det noen bh-er som IKKE dskiller puppene så fryktelig? Jeg har litt avstand mellom puppene og vil ha en som samler dem litt (hvis noen skjønner hva jeg mener). Litt sånn som hun i motepolitiet brukte i Motepolitiets ABC eller hva nå det forrige programmet deres het. Hvor finner jeg evt. slike?

Er blitt litt skremt av de undertøysbutikkene jeg har vært inne i, får følelsen av at lille meg bør komme seg fortest mulig vekk og ikke forstyrre når voksne kvinner handler undertøy, så tar gjerne i mot tips om hvor jeg finner hyggelige undertøysforretninger. Helst i Oslo.

Yes!!!

Det er derfor jeg bruker Fantasie - de er råfine og har såkalt balconette-fasong, eller 3/4-kopp som lager litt kløft og ikke gjør at du får en pupp i hvert hjørne sånn som "full cup"-bh gir deg :roll:

Se HER

eller HER

Og kom deg på La Lina på St Hanshaugen først som sist - der finner du skikkelige bh'er!

Gjest Tumtum
Skrevet

Jeg har heller aldri funnet en Triumph bh som funker noe særlig bra.

Og jeg er den "heldige vinner" av store pupper..dermed hender det at jeg må tenke gjennom hva jeg kjøper. Men på den dyre fronten liker jeg abecita.

Og Chantelle har noen bh'er som ikke er så dumme (jeg hadde et par før, men har nå ikke funnet noen som passer)

På billigfronten er jeg veldig glad i XLNT bh'er (og andre bh'er) fra KappAhl, disse er gode og støtter bra (og er mindre i størrelsen enn andre bh'er da *sukk*)

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne har jeg! Den er *helt* strålende. Anbefales!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Har også flest fra Triumph. Og en fra Prinsesse Tam-Tam som bare er aldeles nydelig.

Hvor får man kjøpt prinsesse tam-tam? Har sett bilder av masse søtt i det nye og sånn, men aldri funnet det...

Skrevet

Jeg har str. 70-75 D (noen ganger større cup), og har alltid hatt problemer med å finne fine bh'er som ikke får meg til å se ut som en gammal matrone.....

JEg ble derfor mildt sagt overrasket da jeg oppdaget at bh'ene på Wearhouse ikke lages i A-cup, men at de har både DD og E i enkelte modeller.

De er rimelige (under 100-lappen!!!!), fin i fasongen og gir god støtte til dem som har litt å bære på......

Så selv om man tror det er for godt til å være sant, bør man prøve disse.

Var glad for å finne fin bh med TYNNE stropper som man kan bruke under singlets med stropper om sommeren. Ikke så flatterende med "seletøy"-bh under singlet..... :roll:

Må legge til at jeg kjøpte ikke mindre enn 3 av denne!

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis du vil handle på Cubus, er det 25 % PÅ UNDERTØY NÅ OM DAGEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...