AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 ... men det har jeg ikke. Det ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden fordi han hadde vært utro. Han har alltid trodd at jeg var utro mot han med en eller annen fyr og var veldig opphengt i det hele forholdet vårt. Det sies jo at på seg selv kjenner man andre best. Så jeg regner med dette var fordi han var utro selv, men han vil ikke la det gå. Han er helt overbevist om at jeg har vært utro, og egentlig gjør det jo ikke noe, han var jo utro selv, og jeg var at jeg ikke var det. Men vil bare han skal skjønne at jeg ikke var det! Syns det er irriterende at han tror sånt om meg. Anonymous poster hash: 048a6...24b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan vet du at han var utro? Anonymous poster hash: 20a07...ccc
netpuppy Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Eksen min var sånn. I løpet av forholdet vårt gikk vi hele runden fra at han var redd for at jeg skulle være utro, via at han mistenkte at jeg hadde vært utro deretter "visste" at jeg hadde vært utro til at han tilga meg for denne forferdelige utroskapen. Jeg har aldri vært utro i hele mitt liv.. Tror ikke det er så mye gjøre med for å være ærlig. Count your losses and move on. 2
jessica90 Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Eksen min var sånn. I løpet av forholdet vårt gikk vi hele runden fra at han var redd for at jeg skulle være utro, via at han mistenkte at jeg hadde vært utro deretter "visste" at jeg hadde vært utro til at han tilga meg for denne forferdelige utroskapen. hihihihi lol måtte le over din ex som var litt rablet i hode og ikke hadde troen på deg. Spesielt `visste` og `tillga` deg, for noe du ikke har gjort galt. hehe. XD (må være innpåsliten med sånne mennesker som uttaler deg om ting du ikke er,på en negativ måte en positivt og spesielt de nærmeste i livet, bra det er en ex .) Endret 23. juni 2014 av jessica90
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Jeg var sammen med en paranoid fyr som var overbevist om at jeg var utro omtrent fra dag en, selv om jeg var trofast fra starten av. Etter nesten fire år, endte det med at jeg faktisk var utro, sannsynligvis fordi jeg allerede var mistenkeliggjort og følte at jeg hadde rett til å gjøre mistankene hans reelle. Litt over fire år i det forholdet førte til at jeg var fullstendig undertrykt, null selvtillit og troen på at jeg ikke var verdt en dritt. Anonymous poster hash: 9edd1...b89
netpuppy Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 (endret) hihihihi lol måtte le over din ex som var litt rablet i hode og ikke hadde troen på deg. Spesielt `visste` og `tillga` deg, for noe du ikke har gjort galt. hehe. XD (må være innpåsliten med sånne mennesker som uttaler deg om ting du ikke er,på en negativ måte en positivt og spesielt de nærmeste i livet, bra det er en ex .) Hehe, ja han var ikke helt god Det verste var nesten at han ringte meg på fylla, klokka var 7 om morgenen og jeg hadde akkurat stått opp fordi jeg skulle på jobb. Så la han ut om at han hadde tenkt lenge og hardt og at han var klar for å tilgi meg for at jeg hadde vært utro. Forholdet vårt var rett og slett for viktig å bevare.. Du kommer bare ikke med noe slikt før jeg har fått i meg kaffe! Endret 23. juni 2014 av netpuppy 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan vet du at han var utro? Anonymous poster hash: 20a07...ccc Fordi han gjorde en annen jente gravid og har fått et barn nå ;-) Anonymous poster hash: 048a6...24b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Eksen min var sånn. I løpet av forholdet vårt gikk vi hele runden fra at han var redd for at jeg skulle være utro, via at han mistenkte at jeg hadde vært utro deretter "visste" at jeg hadde vært utro til at han tilga meg for denne forferdelige utroskapen. Jeg har aldri vært utro i hele mitt liv.. Tror ikke det er så mye gjøre med for å være ærlig. Count your losses and move on. Haha, åå! Det høres helt ut som min. Han ville bare jeg skulle innrømme det, så gikk det greit. Han ville bare jeg skulle si unnskyld! Herregud. Det ble liksom så intenst at jeg fikk dårlig samvittighet uten å ha gjort noe Anonymous poster hash: 048a6...24b
Crobern Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Hvorfor er det så viktig for deg hva han tror? Du har sagt at du ikke har vært det, hva han tror er likegyldig. Det viktigste her er at du vet hva som er sant. Overse han. Dess mer du nekter, dess mer vil han lure på hvorfor du er så ivrig på å bevise din uskyld. Du har vel ikke planer om å bli sammen med han igjen uansett, eller? Endret 23. juni 2014 av Crobern 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Why do you care??? Hvorfor er det så viktig for deg at han skal tro deg??? Er det ikke viktigst hva du vet selv??? Fortsett livet ditt og kast venner/x'er og andre som er såpass umodne og uintelligente. Det heter "Like barn leker best".. la han få leke med de på sitt nivå Anonymous poster hash: f447f...f89 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor er det så viktig for deg hva han tror? Du har sagt at du ikke har vært det, hva han tror er likegyldig. Det viktigste her er at du vet hva som er sant. Overse han. Dess mer du nekter, dess mer vil han lure på hvorfor du er så ivrig på å bevise din uskyld. Du har vel ikke planer om å bli sammen med han igjen uansett, eller? Ja, jeg vet det er teit, men syns det er irriterende at han tror jeg har vært det. Hater utroskap. Har ingen planer om å bli sammen med den idioten igjen nei ;-) Anonymous poster hash: 048a6...24b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Hva EKSEN din tror skal vel strengt tatt bry deg midt på kneet? Ja, jeg vet det er teit, men syns det er irriterende at han tror jeg har vært det. Hater utroskap. Har ingen planer om å bli sammen med den idioten igjen nei ;-)Anonymous poster hash: 048a6...24b Anonymous poster hash: 9f8cd...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå