CHS Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Jeg holder på å endre livsstil og i sammenheng med det vil jeg også begynne å trene, men jeg er usikker på hva slags trening som vil gi de resultatene jeg vil ha, og også holde motivasjonen min oppe. Jeg tror jeg hadde passet bra på et treningssenter fordi jeg liker styrke, men nærmeste treningssenter er altfor langt unna, så jeg er sikker på at dørstokkmila vil være hundrevis av mil lang, hvis jeg måtte ta lang busstur for å trene. Kom over en del youtube videoer i mitt søk, deriblant denne kanalen her: https://www.youtube.com/user/blogilates og etter det jeg har sett så dette ut som en type trening som ville passet meg perfekt. Men jeg er redd for at denne kanalen kanskje er veldig kommersiell? Altså at treningen kanskje ikke har så mye for seg, men er mest på å tjene penger? Jeg vet ikke helt, men er det noen som har prøvd disse videoene? Eller noen som har en formening om denne treningsmetoden kan få en litt dvask person, til å bli fit? Ikke stille i konkurranser altså, men at man faktisk ser litt fit ut. Er jo så klart bare å prøve, men vil gjerne ha noen innspill fra folk som vet litt mer enn meg På forhånd takk!
Gjest Ketchupjenta Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har trent med Blogilaste mange ganger! Elsker videoene hennes, også matvideoene Har merket store forandringer på kroppen ja!
bippo Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Hun har en egen app av noe slag der folk poster progressbilder av seg selv, og det er mange som får helt sykt bra resultater. Følg henne på instagram, hun er veldig inspirerende. Har lenge tenkt på å prøve treningsopplegget hennes selv, har bare aldri kommet så langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå