AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Jeg vil ikke trene på treningsstudio. Trener heller hjemme. Har litt vekter og sånn her hjemme. Men er det viktig å varme opp før man begynner å trene? Hvordan kan jeg varme opp her hjemme i så fall? Takker på forhånd Anonymous poster hash: 8a981...45a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Ja, du må varme opp før hver treningsøkt. Finnes mange videoer på YouTube med oppvarming og trening.Anonymous poster hash: c89b1...ae1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Flere? Anonymous poster hash: 8a981...45a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Hva med hoppetau? Blir fort varm av det! Det viktigste er nå egentlig å ta det rolig i starten, og så intensivere etterhvert som man blir varm, er ikke så nøye HVORDAN man blir varm. Men du kan jo sjekke ut youtube eller fitnessblender.com, de har massevis av videoer, også oppvarming:) Anonymous poster hash: 5f6dd...e64
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Wow?! Takk for den. At jeg idet hele tatt gadd.Anonymous poster hash: c89b1...ae1 3
plix Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Å varme opp kan være meget så lurt, ettersom det forebygger skader. Google it På hjemmefronten kan du gjøre så og si det samme som overalt ellers, lett aktivitet som setter igang kroppen og får deg god og varm- fokuser på kroppsdelene som skal trenes og kjør på. Og en ting til, fint du spør, selv om du får svar fra høyst sannsynlig mange ufaglærte på dette temaet(meg bl.a), så er det viktig å gjøre ting noenlunde riktig når det kommer til å ta vare på kroppen sin
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Oppvarming er et must, både for skadeforebygging og for prestasjon. Du kan hoppe og danse om du vil. Jeg kjører litt yoga (solhilsener), og så starter jeg alle styrkeøvelser med veldig lette vekter, og bruker dette som hovedoppvarming. Fordelen med dette er at jeg får varmet opp akkurat de stedene jeg trenger det for å gjøre øvelsen, samt at jeg får terpet inn god teknikk før de tunge løftene. Anonymous poster hash: 5924b...183
Ian Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Jeg vil ikke trene på treningsstudio. Trener heller hjemme. Har litt vekter og sånn her hjemme. Men er det viktig å varme opp før man begynner å trene? Hvordan kan jeg varme opp her hjemme i så fall? Takker på forhånd Anonymous poster hash: 8a981...45a Her er det bare fantasien som setter grenser! Lett oppvarming kan være knebøy, noen armhevinger og litt hopp og sprett. Verre er det ikke! Evt. hvis du vil kan du jo jogge en liten runde ute før du smetter inn igjen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Hva med dynamisk oppvarming? For underkropp: For overkropp: Anonymous poster hash: 9a263...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå