Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jente på 18 snart 19 her. Jeg trenger å gå ned i vekt og har hittil gått ned 5 kg (kjempe fornøyd med det). MEN jeg har et lite problem, jeg begynner å bli så umotivert og lei av at de rundt meg ikke forstår meg. Så det jeg lurte på var:

Er det noen i cirka samme aldersgruppe som også skal noen kilo ned (jeg må nok dessverre ned 20-30kg for å bli normal vektig osv.)?

Så hadde det vært noen som ville være buddies, dele tips med meg og være venner som jeg kan gi støtte til og jeg kan motta støtte fra så hadde det vært supert! Ja, forresten kan gjerne få en venn ut av dette også! Har virkelig ikke noe problemer med å få flere venner da vekta har holdt meg unna en del sjanser til å få venner.

Ta gjerne kontakt :D

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelarve
Skrevet

Vil gjerne henge meg på her, men er ikke selv ute etter å miste vekt. Jeg er ute etter å bygge muskler og holde på vekta, og generelt holde meg sunn. Har likevel et stort fokus på sunt kosthold. Jeg er 18, snart 19 jeg også :) Lykke til :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ned fem kg, og er i din aldersgruppe :)

Anonymous poster hash: dff1d...178

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jente på 18 snart 19 her. Jeg trenger å gå ned i vekt og har hittil gått ned 5 kg (kjempe fornøyd med det). MEN jeg har et lite problem, jeg begynner å bli så umotivert og lei av at de rundt meg ikke forstår meg. Så det jeg lurte på var:

Er det noen i cirka samme aldersgruppe som også skal noen kilo ned (jeg må nok dessverre ned 20-30kg for å bli normal vektig osv.)?

Så hadde det vært noen som ville være buddies, dele tips med meg og være venner som jeg kan gi støtte til og jeg kan motta støtte fra så hadde det vært supert! Ja, forresten kan gjerne få en venn ut av dette også! Har virkelig ikke noe problemer med å få flere venner da vekta har holdt meg unna en del sjanser til å få venner.

Ta gjerne kontakt :D

Hei!

Skal også ned 20-25 kg. Vil gjerne være vennen din :klemmer:

La om til lavkarbo for en uke siden, kg raser av og motivasjonen er på topp! Humør og energien også :) Har spist lavkarbo før også, men da var det en kur som jeg slutta på når jeg var fornøyd. Det er det ikke denne gangen :)

Vennlig hilsen Lotte :)

Anonymous poster hash: ef00d...938

Skrevet

Hei :)

Jeg skal ned endel kg jeg også. Rundt 15-20 ca, men hovedmålet mitt er å bli sunnere og sprekere. Er forresten 22år. Var hos ernæringsfysiolog forrige uke og fikk litt råd og veiledning der, deler det gjerne med deg om du vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Generelle råd fra min side;

Spis så mye kjøtt, fugl, fisk og egg du vil. Samme gjelder grønnsaker (spesielt grønne). Sunt fett kan du også spise mye av (tenk kokosolje, smør (ikke margarin!), avokado, olivenolje, macadamianøtter, helfet yoghurt etc). Litt mørk sjokolade og bær er også fint :)

• Liker 1
Skrevet

21 år her og skal ned 30 kg. Har heldigvis god peiling på hva jeg bør/ikke bør spise og drikke men sliter med motivasjon til trening og til å si nei til spagetti, kebab og cola :fnise:

Skrevet (endret)

Generelle råd fra min side;

Spis så mye kjøtt, fugl, fisk og egg du vil. Samme gjelder grønnsaker (spesielt grønne). Sunt fett kan du også spise mye av (tenk kokosolje, smør (ikke margarin!), avokado, olivenolje, macadamianøtter, helfet yoghurt etc). Litt mørk sjokolade og bær er også fint :)

Spise så mye kjøtt (proteiner) og sunt fett du vil? Edit: mye* sunt fett

Det er vel ikke akkurat det beste tipset å gi noen som ønsker å gå ned i vekt?

Correct me if I'm wrong, men jeg tror det er bedre å fokusere på å spise mye grønnsaker, litt frukt, og passe mengde proteiner, fett og karbohydrater.

Endret av followURdreams
Skrevet

Correct me if I'm wrong, men jeg tror det er bedre å fokusere på å spise mye grønnsaker, litt frukt, og passe mengde proteiner, fett og karbohydrater.

Det er faktisk ett godt tips og gi til noen som vil ned i vekt jo. Det finnes ikke bare en måte å gjøre ting på og metoden som blir nevnt er faktisk effektiv og sunn :Nikke:
  • Liker 1
Skrevet

Kutter du fettet vil kroppen gå inn i sparemodus, så den oppskriften der høres fornuftig ut.

Skrevet

Jeg har gått ned 15 kg og skal ned hvertfall 10 til. Har ikke noe fast mål egentlig men tenker at jeg trives best rundt den vekten jeg var før jeg ble syk. Har brukt laaang tid og vekten har stått stille helt frem til mai i år ca, nå går det riktig vei igjen. Er 21 år :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns disse rådene var helt supre jeg! :)

Lotte

Anonymous poster hash: ef00d...938

Gjest Sala21
Skrevet

Jeg vil også være med! Skal ikke ned så mye, men trenger å fokusere på å spise mer sunt og riktig. Det glir fort ut etter ca en uke, så jeg er veldig med på å få råd om godt kosthold :)

Skrevet

Jeg henger meg gjerne på. Jente på straks 20 har allerede gått ned 5kg å har planer om å gå ned 35-45kg til.

Skrevet

Jeg er i samme aldersgruppe og HAR gått ned 25 kg... følger litt med på dere likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...