silja Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 fordeler/ulemper - noen med erfaringer og tanker som de vil dele med meg? ønsker meg en slik, men usikker på hvilken... synes simo virker grei da den er ne mindre, babybjörn er så stor - men den liker jeg pga "lokket", enkelt å nå ting i liksom... tenkte myk stelleveske var det beste, bedre plass osv - men synes den er litt tungvid jeg da, med matta rundt, få rom osv... takker for alle innspill (¨,)
Ella Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Nå svarer jeg ikke direkte på spørsmålet ditt, men: dersom du har lyst på en stelleveske, så for all del, kjøp en. Men må si at jeg klarer meg veldig godt uten. Har et nett som henger på vogna, og i bagen på vogna er det ei lomme som jeg har bleier og skift i. Dersom jeg virkelig trenger mer plass, så har jeg en vanlig liten bag som jeg har på brettet under vogna. Fungerer veldig bra. Hilsen Ella
Gjest Tex Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Jeg hadde myk Simo stelleveske og for meg var det veldig praktisk. Jeg liker å ha alt på ett sted..... Da jeg hadde små barn fantes det ikke noen hardbox, men jeg hadde valgt en myk allikevel.....
Furstina Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Vi har en mjuk Emmaljunga-väska som hör till vagnen. När vi var i Norge i påskas tog vi inte med den utan packade allt i en liten ryggsäck, jag måste faktiskt erkänna att ryggsäcken var både smidigare och bättre än skötväskan. Ryggsäcken är kompakt, lätt att ha på ryggen eller under vagnen, lätt att ta med när man går med bärsele i stället för med vagn. Och vi tyckte att skötväskan var i vägen, både min man och jag slog i den med benen. Det kan ju ha att göra med att vi är långa båda två. Så nu när vi faktiskt använder skötväskan åker den oftast under vagnen... Vi har inte så mycket i väskan att vi behöver en massa fack. Lite blöjor, en eller två klutar, några våtservetter, en extra tröja kanske, och mannen brukar ha en flaska med bröstmjölk med sig. Jag skulle inte lägga extra pengar på en specifik skötväska om jag behövde en väska - jag skulle hellre leta efter en (billigare) vanlig väska eller ryggsäck.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå