Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det normalt at en arbeidskollega av kjæresten min har en kvinnelig kollega som driver å sender meldinger til ham?

Han har forsøkt å høfflig avvise henne, men hun tar tydeligvis ikke hintet, og blir bare mer og mer pågående.

De kjenner ikke hverandre så godt heller.

Og hvis vi går ut på byen en lørdag, så er hun veeeldig nærgående, selv om jeg sitter vedsiden av han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte ikke helt?var det kjæresten som fikk sms av arbeidskollega?hvis hun er på skjekkern ,og han er opptatt, er det hans oppgave og avvise henne og få slutt på sms-sendingene.hva med og aldri svare på de?da må hun jo slutte etterhvert.

Skrevet

Hvis det kun dreier seg om vennskapelige, normale meldinger er det jo greit. Men er det helt åpenlys flørting bør jo kjæresten din ta det opp med henne, eller rett og slett overse henne så gir hun vel opp.

Skrevet

var det kjæresten din mener jeg?

Skrevet
Hvis det kun dreier seg om vennskapelige' date= normale meldinger er det jo greit. Men er det helt åpenlys flørting bør jo kjæresten din ta det opp med henne, eller rett og slett overse henne så gir hun vel opp.

Så var det jo dette med å spille kostbar da... Kanskje hun ikke tar hintet hehe.

Mannen får nok si klart ifra.

Skrevet

Jepp, jeg synes det er mannen som skal si ifra, ikke kjæresten.

Gjest Anonymous
Skrevet

oj, litt klønete skrevet, men hadde det litt travelt.

jeg skal foreslå at han bare ignorer henne, og at han sier i fra i klartekst!

takk for svar & råd!

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvis han har prøvd å avvise henne, hvorfor går han ut med henne, da? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

det er meg han går ut med.

den idiotiske jenta er ei han jobber med. som sagt, hadde formulert meg klønete.

Skrevet
det er meg han går ut med.

den idiotiske jenta er ei han jobber med. som sagt, hadde formulert meg klønete.

Gå ut et sted hun ikke pleier å være, eller gå fra stedet om hun dukker opp da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...