Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Er det normalt at en arbeidskollega av kjæresten min har en kvinnelig kollega som driver å sender meldinger til ham? Han har forsøkt å høfflig avvise henne, men hun tar tydeligvis ikke hintet, og blir bare mer og mer pågående. De kjenner ikke hverandre så godt heller. Og hvis vi går ut på byen en lørdag, så er hun veeeldig nærgående, selv om jeg sitter vedsiden av han.
betty boo Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 skjønte ikke helt?var det kjæresten som fikk sms av arbeidskollega?hvis hun er på skjekkern ,og han er opptatt, er det hans oppgave og avvise henne og få slutt på sms-sendingene.hva med og aldri svare på de?da må hun jo slutte etterhvert.
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Hvis det kun dreier seg om vennskapelige, normale meldinger er det jo greit. Men er det helt åpenlys flørting bør jo kjæresten din ta det opp med henne, eller rett og slett overse henne så gir hun vel opp.
Icy Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Hvis det kun dreier seg om vennskapelige' date= normale meldinger er det jo greit. Men er det helt åpenlys flørting bør jo kjæresten din ta det opp med henne, eller rett og slett overse henne så gir hun vel opp. Så var det jo dette med å spille kostbar da... Kanskje hun ikke tar hintet hehe. Mannen får nok si klart ifra.
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Jepp, jeg synes det er mannen som skal si ifra, ikke kjæresten.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 oj, litt klønete skrevet, men hadde det litt travelt. jeg skal foreslå at han bare ignorer henne, og at han sier i fra i klartekst! takk for svar & råd!
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Hvis han har prøvd å avvise henne, hvorfor går han ut med henne, da? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 det er meg han går ut med. den idiotiske jenta er ei han jobber med. som sagt, hadde formulert meg klønete.
Fakse Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 det er meg han går ut med. den idiotiske jenta er ei han jobber med. som sagt, hadde formulert meg klønete. Gå ut et sted hun ikke pleier å være, eller gå fra stedet om hun dukker opp da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå