^me^ Skrevet 23. juni 2014 #1 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Litt usikker på om dette er i rett forum men, rett målgruppe iallefall Jeg begynner mest sannsynlig på høyskole til høsten og har så vidt begynt å tenke på å kjøpe litt skolemateriell, skrivebøker, permer, penner osv... Det de har på nettsiden til staples og andre plasser er så grusomt kjedelig å se på!jeg liker farger og mønstre. Vet dere hvem som selger litt fargerike notatbøker og permer? Endret 23. juni 2014 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Del Skrevet 23. juni 2014 Søstrene Grene Tgr Notabene Nordli Ark Obs Sparkjøp Anonymous poster hash: eb5fa...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 23. juni 2014 #3 Del Skrevet 23. juni 2014 Siden du er forholdsvis tidlig ute, så er det jo bare å starte å lete på ebay. Der vil jeg tro du finner en del, som kanskje ikke alle andre har, og som er billig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå