Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alle de 3 siste mobilene jeg har hatt så har det hendt seg at jeg hører de i andre enden, men de hører ikke meg .. Har hatt Samsung galaxy s2, s3 og har nå s5.

Det er ikke like ille på min nye s5 som det var på de andre to, men likevel, det skjer.. Usikker på om det er mest når jeg ringer, eller når de andre ringer..

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Noen stedet har telenor dårlig dening, andre steder ikke. spesielt inne i murhus er det vanlig at telenor sliter litt

Anonymous poster hash: 4a4c1...c4b
AnonymBruker
Skrevet

Telenor er de som har best dekning i landet pga utbygging. Det kan hende du er tilkoblet en av de gamle mastene som ikke er oppgradert enda, eller de du snakker med er det. Ellers kan det være alt fra høyaler/mikrofon på din/andre sin mobil, antenne ol

Anonymous poster hash: c4f4d...d1d
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg bor ganske høyt oppe, så skulle tro det var litt dekning her! Men kan stemme at jeg kanskje er koblet til noe av det gamle da? Var på telekiosken nettopp nå, de sjekket den utvendig, ingenting i micen heller.

Irriterende.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg bor ganske høyt oppe, så skulle tro det var litt dekning her! Men kan stemme at jeg kanskje er koblet til noe av det gamle da? Var på telekiosken nettopp nå, de sjekket den utvendig, ingenting i micen heller.

Irriterende.

Her er ett forsøk som kan være verdt å prøve : Slå av 3G (UMTS). Hvis ting bedrer seg merkbart, er det stort set kun å switche mellom de to tilkoblingene.

Skrevet

Her er ett forsøk som kan være verdt å prøve : Slå av 3G (UMTS). Hvis ting bedrer seg merkbart, er det stort set kun å switche mellom de to tilkoblingene.

Jeg har da vel 4G :sjenert:

Knis! Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente, men fant det ut, og gjett hva! Det funket!♡

Håper det fortsetter sånn! Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på innladet,og etter at jeg byttet til talkmore fra netcom for to år siden har jeg hatt store problemer med dekning til tider så nå har jeg planer om å finne meg et annet selskap.

Anonymous poster hash: 65adc...102
Skrevet (endret)

Jeg har da vel 4G :sjenert:

Knis! Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente, men fant det ut, og gjett hva! Det funket!♡

Håper det fortsetter sånn! Tusen takk :)

Akkurat det at du har 4G er sånn sett litt luksus, for da mister du ikke noe med å kutte 3G i ditt område.

Liten teknisk forklaring : gsm og umts dekker begge tale, men umts dekker ikke så langt. Prikker dine viser beste mottak uavhengig av hvilken sender som brukes, så om gsm gir 5 streker og umts er på 2 streker, vises 5 streker, men prioritert sender er fortsatt umts fordi du har kontakt med det. 4G har ingen prioritert talefunksjon enda, så det konkurrerer ikke med gsm eller umts på taledekning

Endret av Druid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...