Gjest anonym nå Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Mannen min (vi har vært gift i 3 år), vil jeg skal bruke en oppblåsbar analplugg fordi jeg blir trangere da, og jeg hater analsex. Men nå maser han så mye at jeg føler meg nesten tvunget til å gi etter. Hvilket argument kan jeg gi han så han slutter å mase? Eller må jeg flytte ut før han skjønner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Om du føler deg tvunget til å gi etter så er et eller annet galt. Du får prøve å ta en alvorsprat med han. Ingen skal føle seg tvunget til å gjøre noe de ikke liker / vil. Det er kun du som kan bryte dine grenser, ikke han. Forstår ikke mannen din det så er det kanskje på tide å flytte ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes ikke det er greit å måtte gi etter kun for å få en slutt på maset!! Snu litt på flisa; gjør klar pluggen til han denne gangen: ... i kveld, kjære, skal jeg på leting etter g-punktet ditt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Synes ikke du bør la deg presse til dette, vil du ikke så vil du ikke. Det må han ta hensyn til! Nå går det ann å inngå kompromiss også da.. en vanlig analplugg som ikke er så stor klarer vel du også, men en oppblåsbar høres jo mildt sagt jævlig ut... Forøvrig er ikke rompen laget for slikt... Og driver man for ofte baki der kan lukkemuskelen strekkes og forbli strekt. Så stå for det du mener, ikke press deg til noe som kan ødelegge deg! Drittsekk til mann hvis han ikke vil høre på det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Ikke la deg presse. Det fører ikke til noe godt. Prat med mannen din. Fortell han at du ikke vil. Er også enig med Mossa som sier: Snu litt på flisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Mannen min (vi har vært gift i 3 år), vil jeg skal bruke en oppblåsbar analplugg fordi jeg blir trangere da, og jeg hater analsex. Men nå maser han så mye at jeg føler meg nesten tvunget til å gi etter. Hvilket argument kan jeg gi han så han slutter å mase? Eller må jeg flytte ut før han skjønner det? Her tror det gjelder og være litt mer frisinnet.... så slipper han og mase.... Jeg tror mange jenter ikke tenker på at det kanskje er bedre for gutten dersom jenter gjør små endringer i teknikk, men da blir det jo trusler om drama og utflagging og det som værre er... Selv hadde jeg foretrekket og kjørt dildoen opp i vagina og heller selv stått for analdelen, men det er meg personlig. Men hvis en jente ikke vil så vil hun ikke, men uvillige jenter trenger man heldigvis ikke henge med! Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 si at skal han bruke den på deg så skal du bruke den på han - da tror jeg det blir stille.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Du trenger ikke å komme med noe argument, at du ikke vil er grunn god nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #9 Del Skrevet 22. juni 2004 Han er kanskje for liten?? Prøv med knipeøvelser mange ganger til dagen det hjelper. Har født 3 barn ,og er trangere nå enn da jeg var 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå Skrevet 22. juni 2004 #10 Del Skrevet 22. juni 2004 Har snakket med han, og han begynner å skjønne så smått at han var særdeles urimelig. (Pluss at jeg hintet litt om at størrelsen hans, og da ble det en laang pause.) Jeg spurte om han synes det var en god ide å presse meg slik at jeg følte ubehag og seriøst begynte å lure på om dette ville vare. Han ble ganske sjokkert over seg selv også. Mannfolk er i det store og det hele ganske teite noen ganger. Takker alle for oppmuntring og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #11 Del Skrevet 22. juni 2004 Godt at han endelig forstod alvoret i det han satte i gang av følelser og tanker, og at det gikk opp for han at det ikke er lurt å presse deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penetrator Skrevet 22. juni 2004 #12 Del Skrevet 22. juni 2004 omg, note to self: never get married! Trangere nå enn da du var 20?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juni 2004 #13 Del Skrevet 22. juni 2004 Godt at han endelig forstod alvoret i det han satte i gang av følelser og tanker' date=' og at det gikk opp for han at det ikke er lurt å presse deg.[/quote'] Ja for hun kunne liksom ikke funnet ut åssen type han var i fjor eller ifjorfjor eller enda bedre, - før de gifta seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #14 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja for hun kunne liksom ikke funnet ut åssen type han var i fjor eller ifjorfjor eller enda bedre, - før de gifta seg... Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #15 Del Skrevet 22. juni 2004 Her tror det gjelder og være litt mer frisinnet.... så slipper han og mase.... Jeg tror mange jenter ikke tenker på at det kanskje er bedre for gutten dersom jenter gjør små endringer i teknikk, men da blir det jo trusler om drama og utflagging og det som værre er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. juni 2004 #16 Del Skrevet 22. juni 2004 omg, note to self: never get married! Trangere nå enn da du var 20?? Det er da virkelig mulig å være trangere etter å ha blitt eldre og født barn enn når man var 20 år. Det kommer helt an på knipeteknikken. De fleste 20 åringer vet faktisk ikke at det er noe som heter knipeøvelser. Selve skjeden er konstant, det er musklene i den første cm av skjeden som trenes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. juni 2004 #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Dummeste jeg har lest!!! Man kan være temmelig frisinnet uten å ønske en oppblåst anaplugg der bak. Noen liker det, andre ikke. Hva den som postet tråden er vet dere ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betty boo Skrevet 22. juni 2004 #18 Del Skrevet 22. juni 2004 IKKE GJØR NOE DU IKKE VIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå