AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Eksen min såret meg mer enn jeg trodde det var mulig å såre et annet menneske, jeg tryglet ham om å la være, tryglet ham om å kunne i det minste møtes for å snakke om det som hadde hendt. Men nei. Samtidig har han fortalt at han møter andre ekser på cafe etc., men vil altså ikke engang snakke med meg. Han har fremstilt seg selv som veldig snill og hensynsfull hele veien, sagt at han aldri vil såre meg, at han ikke ville kutte meg ut av livet sitt, at han var glad i meg. Og så har han gjort noe som er det helt motsatte. Han nekter meg å få en ordentlig avslutning, er slem mot meg, ignorer sms-er, knuser meg. Det er derfor jeg begynte å tenke på ideen om å ringe foreldrene hans, fortelle dem hele greia - formålet? Jo, at han skal få kjenne på følelsen av å skamme seg over det han har gjort, skamme seg over at han brukte og kastet meg som en gjenstand. Er det noe du kunne ha gjort, har gjort eller noe som ville være helt uakseptabelt? Synes at det er ingenting sammenlignet med hva han har gjort mot meg, og orker ikke tanken på at han fortsetter livet sitt uten at noen vet hvilket monster han er. Anonymous poster hash: 9075e...35e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Du må nesten forklare hva han har gjort først, men sånn i utgangspunktet er det rimelig sykt å sladre til foreldrene hans fordi forholdet gikk skeis, jaAnonymous poster hash: 0e5a1...4c3 46
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Jada ring dem du. Bli samtidig stemplet som en gal kjerring. De er hans foreldre og vil ta hans parti uansett. Move on! Anonymous poster hash: 9d1e4...211 42
Gjest Violetta Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Ikke bland foreldre inn i dette. Det blir bare verre. 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Å ringe foreldrene hans høres rimelig "cray-cray" ut. Hva har han gjort?Anonymous poster hash: de39e...282 9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Min manns eks gjorde noe tilsvarende og den eneste hun oppnådde var å stille seg selv i dårlig lys. Anonymous poster hash: 1491d...437 11
OppNedPåAlt Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Foreldrene hans har ingenting med forholdet deres. Men det er vanskelig for oss å vite hvor ille dette er når du ikke sier så mye. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Hvor gammel er du egentlig? Høres ut som et fjortisopplegg sånn du skriver det Anonymous poster hash: aa692...f6e 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Du må nesten forklare hva han har gjort først, men sånn i utgangspunktet er det rimelig sykt å sladre til foreldrene hans fordi forholdet gikk skeis, jaAnonymous poster hash: 0e5a1...4c3 Tror ikke jeg tør å skrive detaljer her inne, sorry. Men det var ganske hjerteløst. Men det var såpass ille at jeg mener han lurte meg. Å fremstille seg selv om noe, men være det helt motsatte. Det er uærlig, og det er så provoserende siden han fremstiller seg som verdens snilleste og ærligste. Anonymous poster hash: 9075e...35e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Hvor gammel er du egentlig? Høres ut som et fjortisopplegg sånn du skriver det Anonymous poster hash: aa692...f6e Vi er begge i 30-årene. Anonymous poster hash: 9075e...35e
Chloe- Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Helt uakseptabelt. Det kommer absolutt aldri noe godt ut av å gjøre slikt. Du kommer til å angre. Hva har han gjort som er så galt? 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Eksen min såret meg mer enn jeg trodde det var mulig å såre et annet menneske, jeg tryglet ham om å la være, tryglet ham om å kunne i det minste møtes for å snakke om det som hadde hendt. Men nei. Samtidig har han fortalt at han møter andre ekser på cafe etc., men vil altså ikke engang snakke med meg. Han har fremstilt seg selv som veldig snill og hensynsfull hele veien, sagt at han aldri vil såre meg, at han ikke ville kutte meg ut av livet sitt, at han var glad i meg. Og så har han gjort noe som er det helt motsatte. Han nekter meg å få en ordentlig avslutning, er slem mot meg, ignorer sms-er, knuser meg. Det er derfor jeg begynte å tenke på ideen om å ringe foreldrene hans, fortelle dem hele greia - formålet? Jo, at han skal få kjenne på følelsen av å skamme seg over det han har gjort, skamme seg over at han brukte og kastet meg som en gjenstand. Er det noe du kunne ha gjort, har gjort eller noe som ville være helt uakseptabelt? Synes at det er ingenting sammenlignet med hva han har gjort mot meg, og orker ikke tanken på at han fortsetter livet sitt uten at noen vet hvilket monster han er. Anonymous poster hash: 9075e...35e Anbefaler deg og ikke gjøre det! De har ingenting med saken og gjør, forstår hensikten MEN det er ikke etisk rett. Har selv vært gjennom lignende uten at jeg vet hva som førte til bruddet. Men nå tenker jeg tiden etterpå. Det beste er å gå videre, å gi f@@@ i han rett og slett. Lettere sagt en gjort, men det er så verdt det:) Anonymous poster hash: 0bace...542 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Min manns eks gjorde noe tilsvarende og den eneste hun oppnådde var å stille seg selv i dårlig lys.Anonymous poster hash: 1491d...437 Ok, men nå er dette et forhold som er helt over - og jeg kommer ikke til å ha noe med foreldrene hans å gjøre noensinne. Dette er mest for min egen del, for å få en slags avslutning og en liten hevn (det er undervurdert). Bryr meg lite om hvilket lys de måtte se meg i, jeg vil bare avsløre hvilket monster sønnen deres er - slik at han må skamme seg i en lang stund fremover. Bl.a. har en del fetisjer innen BDSM som ingen andre enn jeg og hans ekser vet om, som jeg har tenkt å avsløre for foreldrene hans. Anonymous poster hash: 9075e...35e
minister-mio Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Jeg kunne aldri ringt foreldrene til en eks for å fortelle hva han hadde gjort
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 IKKE finn på å ring foreldre.. :S Du kommer til å virke desperat & litt gal.. Jeg skjønner at du er så lei deg, men tro meg foreldrene hans har ingenting med deres forhold å gjøre. - REISE, Gode Venner & Vin (..og trening) er BESTE medisinen mot kjærlighetsorg. Helt sant, det er det eneste som faktisk hjelper! Been There Done that. Lykke til videre <3 Anonymous poster hash: 051ff...f33 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Helt uakseptabelt. Det kommer absolutt aldri noe godt ut av å gjøre slikt. Du kommer til å angre. Hva har han gjort som er så galt? Tør ikke skrive detaljer om det her, men det var/er ille. Avstanden mellom ord og handling hos denne mannen var/er så enorm, at jeg mener han er et monster uten empati - og jeg vil ikke la ham "slippe unna" med det, vil at foreldrene i det minste skal vite hvordan han egentlig er. Anonymous poster hash: 9075e...35e
Kattugla Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Ja, hvis du for alltid ønsker å bli husket som "hun fullstendig gale damen som Per-Gunnar traff (men som han heldigvis klarte å komme seg unna..) " Dette er m.a.o en svært dårlig idé.. 24
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Tør ikke skrive detaljer om det her, men det var/er ille. Avstanden mellom ord og handling hos denne mannen var/er så enorm, at jeg mener han er et monster uten empati - og jeg vil ikke la ham "slippe unna" med det, vil at foreldrene i det minste skal vite hvordan han egentlig er. Anonymous poster hash: 9075e...35e Hev deg over det! Det vil føles bedre senere.. Anonymous poster hash: 051ff...f33
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Ok, men nå er dette et forhold som er helt over - og jeg kommer ikke til å ha noe med foreldrene hans å gjøre noensinne. Dette er mest for min egen del, for å få en slags avslutning og en liten hevn (det er undervurdert). Bryr meg lite om hvilket lys de måtte se meg i, jeg vil bare avsløre hvilket monster sønnen deres er - slik at han må skamme seg i en lang stund fremover. Bl.a. har en del fetisjer innen BDSM som ingen andre enn jeg og hans ekser vet om, som jeg har tenkt å avsløre for foreldrene hans. Anonymous poster hash: 9075e...35e De kommer helt sikkert til å tro på en sint eks som ringer dem og forteller om deres sønns perversiteter og du kommer ikke til å bli stemplet som gal i det hele tatt. Anonymous poster hash: de39e...282 17
Chloe- Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 Ok, men nå er dette et forhold som er helt over - og jeg kommer ikke til å ha noe med foreldrene hans å gjøre noensinne. Dette er mest for min egen del, for å få en slags avslutning og en liten hevn (det er undervurdert). Bryr meg lite om hvilket lys de måtte se meg i, jeg vil bare avsløre hvilket monster sønnen deres er - slik at han må skamme seg i en lang stund fremover. Bl.a. har en del fetisjer innen BDSM som ingen andre enn jeg og hans ekser vet om, som jeg har tenkt å avsløre for foreldrene hans.Anonymous poster hash: 9075e...35e Foreldrene hans er helt uskyldig oppi dette, og bør slippe å miste nattesøvnen over pikante detaljer om sønnens sexliv. Tenk litt på deres side av saken også! 21
Anbefalte innlegg