AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Nye kjæresten sier han har fått svie der nedenunder og spør om jeg har klamydia og er i så tilfelle ganske sikker på at jeg har vært utro. Jeg var å testet meg sist mandag og legen sa hun skulle ringe i løpet av sist uke dersom jeg hadde det, noe hun ikke har gjort (kan selvfølgelig være at resultatene er trege). Jeg har overhode ikke vært utro NOEN gang. Men hadde en eks som ga meg klamydia i januar 2013, har selvfølgelig blitt frisk for dette. Testet meg sist i september 2013 da forholdet begynte å gå til grunne, men kan ikke huske å ha hatt sex med eksen etter dette.. Å jeg skulle selvfølgelig ha testet meg da det ble helt slutt i oktober! Grunnen til at kjæresten er så sikker på at jeg er utro er fordi han etter første gang vi hadde sex testet seg og da ikke fikk noen utslag. Jeg mener det er slik at klamydia ikke nødvendigvis "smitter" alle man har sex med, slik må det jo i så fall være om han skulle ha fått klamydia... Noen som vet? Jeg gidder ikke mer dersom han beskylder meg for å være utro, selv om han skulle "tilgi" dette. Ja jeg har vært uansvarlig, men har på ingen måte vært utro mot kjæresten. Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Han har ikke vurdert at han kan ha sopp, urinveisinfeksjon eller noe da? Jeg hadde ringt legekontoret for å fått resultatet idag, det kan du gjøre ! Jeg syns det var dårlig gjort av han å beskylde deg for det. Greit om han hadde spurt og sagt han testet seg etter første gang. Men altså å beskylde deg. Å påstå dette uten å vite om det er klamydia, fy søren. Jeg hadde blitt skuffet. Anonymous poster hash: d87cc...e74
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Hva om han har klamydia og dine prøver er negative? Hva tenker han da lurer jeg på.. Eller hva tenker du. Håper prøvene dine er negative så du slipper å bli skyldt for utroskap.. Nei trur ikke man blir smittet unsett eller med engang om man har sex med en med klamydia.. Anonymous poster hash: 34dcc...45e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Han har ikke vurdert at han kan ha sopp, urinveisinfeksjon eller noe da? Jeg hadde ringt legekontoret for å fått resultatet idag, det kan du gjøre ! Jeg syns det var dårlig gjort av han å beskylde deg for det. Greit om han hadde spurt og sagt han testet seg etter første gang. Men altså å beskylde deg. Å påstå dette uten å vite om det er klamydia, fy søren. Jeg hadde blitt skuffet.Anonymous poster hash: d87cc...e74 Han har fortalt meg at han har slitt litt med prostata, det vil si at han blant annet vært sykemeldt for det. Men han sier han aldri har hatt svie slik som nå, og derfor mistenker han har fått kjønnssykdom. Det har du faktisk rett i, han skal nok få høre det om det viser seg å være noe annet.. Men samtidig har jo jeg vært uansvarlig og muligens ikke testet meg etter siste ligg :s Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Hva om han har klamydia og dine prøver er negative? Hva tenker han da lurer jeg på.. Eller hva tenker du. Håper prøvene dine er negative så du slipper å bli skyldt for utroskap.. Nei trur ikke man blir smittet unsett eller med engang om man har sex med en med klamydia.. Anonymous poster hash: 34dcc...45e Jeg vet ikke hva jeg tenker da, jeg stoler på han. Men selvfølgelig er hans prøver positive og mine negative da er det han vært utro regner jeg med. Er bare vente å se resultatene og håpe på det beste! -Ts Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Han har fortalt meg at han har slitt litt med prostata, det vil si at han blant annet vært sykemeldt for det. Men han sier han aldri har hatt svie slik som nå, og derfor mistenker han har fått kjønnssykdom. Det har du faktisk rett i, han skal nok få høre det om det viser seg å være noe annet.. Men samtidig har jo jeg vært uansvarlig og muligens ikke testet meg etter siste ligg :s Anonymous poster hash: 7d331...c7d Jada men det er jo en annen sak. Han kan uansett ikke beskylde deg for utroskap. Jeg kan jo forstå at han spør som sagt. Men han kunne ventet til svare lå fremme uansett syns hvertfall jeg. Å uansett er det jo ikke så bra av han å beskylde deg da. Men du kan faktisk ringe fastlegen din/hvor du tok prøven å få svaret med en gang. Siden de ikke ringer om den er negativ. Dette har jeg gjort da jeg måtte ha det sagt hva resultatet var Anonymous poster hash: d87cc...e74
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Ja! Ring og få svaret og oppdater oss tipper fyren har uvi eller noe... Hadde nok uansett ikke giddet en fyr som slenger ut slike beskyldninger.Anonymous poster hash: 01151...4fa
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Han har fortalt meg at han har slitt litt med prostata, det vil si at han blant annet vært sykemeldt for det. Men han sier han aldri har hatt svie slik som nå, og derfor mistenker han har fått kjønnssykdom. Det har du faktisk rett i, han skal nok få høre det om det viser seg å være noe annet.. Men samtidig har jo jeg vært uansvarlig og muligens ikke testet meg etter siste ligg :s Anonymous poster hash: 7d331...c7d Har han vært hos legen da? Det er noe litt patetisk på en måte dersom han ikke har oppsøkt lege, men mistenker at han har fått en kjønnssykdom. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Enten har han fått sopp eller så er det han som har vært utro. Veldig typisk at en mann som selv har vært utro påstår at damen har vært utro. Og gjerne etter at han selv har smittet henne. Om du ikke har hørt noe fra legen er det mest sannsynlig at du ikke har klamydia. Men, jeg ville bedt om test for andre kjønnssykdommer siden han snakker om svie. Men vær obs på at det kan være sopp og vanlig blærekatarr han har fått. Anonymous poster hash: 364cf...78a
Gjest Jørild Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Kanskje han skal dra snoppen til legen før han beskylder noen for noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Har han vært hos legen da? Det er noe litt patetisk på en måte dersom han ikke har oppsøkt lege, men mistenker at han har fått en kjønnssykdom. Han var hos legen i dag, på en "etter kontroll". Han sier det svir når det tisser og at jeg luktet vondt sist vi hadde oss (jeg har hatt mensen i 1 måned pga oppstart med p-piller og var da ved slutten når vi hadde oss, jeg trur det er hovedgrunnen noe han selvsagt ikke trur). -Ts Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Ja! Ring og få svaret og oppdater oss tipper fyren har uvi eller noe... Hadde nok uansett ikke giddet en fyr som slenger ut slike beskyldninger.Anonymous poster hash: 01151...4fa Må jeg ikke snakke med fastlegen? Eller er det noen andre som kan se min journal? -Ts Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Må jeg ikke snakke med fastlegen? Eller er det noen andre som kan se min journal? -Ts Anonymous poster hash: 7d331...c7d De som sitter i skranken kan, kan hvertfall se prøvesvar osv Så de kan gi deg svartet Anonymous poster hash: d87cc...e74
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 De som sitter i skranken kan, kan hvertfall se prøvesvar osv Så de kan gi deg svartet Anonymous poster hash: d87cc...e74 Okei da ringer jeg i morgen Fikk akkurat beskjed av "typen" at jeg bare hadde med å sjekke meg en gang til før vi hadde oss, også dette før han har fått sine svar.. Dette begynner jo å bli på grensen til tragisk, ingen får vel varige men av å gå en uke med klamydia??.. Anonymous poster hash: 7d331...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Okei da ringer jeg i morgen Fikk akkurat beskjed av "typen" at jeg bare hadde med å sjekke meg en gang til før vi hadde oss, også dette før han har fått sine svar.. Dette begynner jo å bli på grensen til tragisk, ingen får vel varige men av å gå en uke med klamydia??.. Anonymous poster hash: 7d331...c7d Hvis du likssom skulle ha smittet han med klamydia som han påstår selv, så er jo isåfall dere begge smittet. Da skader det vel ikke å ha sex? For en merkelig type du har funnet deg.. Anonymous poster hash: 34dcc...45e 1
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Han var hos legen i dag, på en "etter kontroll". Han sier det svir når det tisser og at jeg luktet vondt sist vi hadde oss (jeg har hatt mensen i 1 måned pga oppstart med p-piller og var da ved slutten når vi hadde oss, jeg trur det er hovedgrunnen noe han selvsagt ikke trur). -Ts Anonymous poster hash: 7d331...c7d Har han en kjønnssykdom, eller har han ikke en kjønnssykdom. Det er jo stedet å starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå