Jiffi Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 skal prøve å gjøre en lang historie kort dette blir et rotete innlegg.... vi er 3 jenter som har vært venner i 15 + år.... vi er i grunn svært forskjellige som personer. problemet startet rundt nyttår da, A sa til B i en samtale,at hun ikke orket ha et så nært vennskap, der man deler ALT. jeg for min del har skjønt i årevis at A ikke forteller meg alt, og lever fint med det. jeg og A har aldri hatt noen konflikter, og er vel mest like av oss 3. B har gått helt i spinn over dette, typ vennskapet er en løgn osv...jeg ser det mer som en prosess som har vært naturlig . A er nå den single i gjengen, og for meg blir det naturlig at hun føler mer for å snakke med andre single venninner om noen ting. poenget er at A har problemer med B, og dermed blir jeg dratt med i dragsuget. jeg kan jo ikke si til B at det gjelder henne og ikke meg.....jeg har truffet A, en gang etter komflikten, og vi har det fint sammen, og B vet om dette. men hun fatter ikke hvorfor jeg gidder bruke tid på ei som ikke vil ha et vennskap der man kan snakke om alt.... jeg vil jo ikke miste noen av dem, men fykter jeg kan miste B om jeg ikke kutter A helt......what to do??
tratrins Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan kan B kreve at A skal dele absolutt alt? Det er jo ikke et krav for å være nære venner? Sier litt om B synes nå jeg..! Synes ikke at du og A skal la dere manipulere av B!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå