Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er litt nysgjerrig på hvilke banker dere bruker, og hvorfor. Selv har jeg DNB, rett og slett kun fordi det er det foreldrene mine fikset meg når jeg var 13. Føler allikevel at det finnes bedre tilbud, og har i grunn lyst til å bytte bank. Lurer derfor på deres erfaringer.

Anonymous poster hash: cccec...fb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har huslån og felleskonto i Sparebank1 Nord-Norge, BSU og aksjer i DNB ( DNB har god rente på BSU, og når det er så styr å flytte den har jeg ikke gjort det selv om jeg selv har byttet dagligbank). Har min lønnskonto og regningskonto + sparekonto i Gjensidige. Billån i Skandiabanken.

Skrevet

DNB. Fordi jeg ville handle på nettet da jeg var 16 :fnise:

Gjest Blomst83
Skrevet

Har skandiabanken.Har hatt den siden jeg var 16.Synes det er greit med en gebyrfri bank :)

Skrevet

Lønn,brukskonto og billån i sparebanken sør pga tilgjengelighet til filial, BSU og kreditt i Skandiabanken pga gode renter.

Gjest lillelarve
Skrevet

Sparebank1 Nord-Norge fordi foreldrene mine fikset meg konto der for en god stund siden. Har ikke prøvd noe annet i ettertid, men trives godt med den.

AnonymBruker
Skrevet

Dnb.

Anonymous poster hash: b0f75...c94

Skrevet

Skandiabanken.

AnonymBruker
Skrevet

DNB. Jeg har også hatt Sparebank1, foretrekker helt klart DNB. Mer tilgjengelig bank, oversiktlig og enkel nettbank og god service.

Anonymous poster hash: 69ae0...370
AnonymBruker
Skrevet

Skandiabanken

Anonymous poster hash: 7c9be...92d
AnonymBruker
Skrevet

Flekkefjord Sparebank :-)

Anonymous poster hash: 6928d...1b7

• Liker 1
Skrevet

Har huslånet i Totenbanken siden det av ulike spesielle grunner kun var der jeg kunne få lånet.

Har ellers alle kontoer i Yabank.

Skrevet

DnB, hvor jeg har brukskonto (for lønn) og boliglån. Bruker også Skandiabanken og BankNorwegian (sparing m.m).

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Sparebanken møre siden det er den lokale banken som jeg har hatt hele livet.

Men har nettopp flyttet BSU og sparekonto til KLP fordi jeg har god rente der siden jeg har fast stilling innen helse :)

Anonymous poster hash: 717ec...dec
Gjest Peanut
Skrevet

Brukte DnB men hoppet over til Nordea. :)

Skrevet

Hadde Nordlandsbanken, men det er jo DNB nå. Er egentlig fornøyd.

Har hatt konto i Sparebank 1 Nord-Norge også, men det var så dårlig service der at jeg ikke grudde meg for hver gang jeg måtte i banken. :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Hovedbank med huslån og brukskonto er Handelsbanken, pluss sparekontoer hos Topprente.no og Landkreditt.

Anonymous poster hash: 9fa8d...074
Skrevet

DNB, liker den gode og stabile nettbanken deres.

Skrevet

Dagligbank: Yabank (gebyrfritt OG "høy" rente på brukskonto og regningskonto)

Bufferkonto/sparepenger: Santander

BSU: Setskog Høland Sparebank

Boliglån: Statens Pensjonskasse

Lyst til å bytte bank? Ta en titt her :)

Gjest Anubiel
Skrevet

DnB, fordi de etter forhandlinger ga best betingelser på lån. Bruker også Skandiabanken til en "matkonto" som samboer og jeg deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...