Pusebaby Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal til Paris veldig snart og lurte på om det var noe som er der og ikke her som jeg bare måå få med meg hjem? (klær, sminke eller sko) Er det noen butikker som jeg burde besøke? Evt. markeder eller noe? :D
Tusseline Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Paris tilbyr både råeksklusive butikker, samt rimeligere alternativer. Langs hovedgata Champs-Élyèes, ligger Zara (som finnes i stort sett alle storbyer), med priser på lik linje med H&M. Samt finnes det også en haug andre butikker med samme prisnivå. Dersom du er på jakt etter designermerker og den slags, trenger du ikke lete lenge. Her ligger det Dior, Chanel, Prada etc. butikker i rekkevis. Ellers er det verdt å ta turen innom en kul butikk som bare fører solbriller, som også ligger langs denne strekningen.
Carmen_ Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Paris tilbyr både råeksklusive butikker, samt rimeligere alternativer. Langs hovedgata Champs-Élyèes, ligger Zara (som finnes i stort sett alle storbyer), med priser på lik linje med H&M. Samt finnes det også en haug andre butikker med samme prisnivå. Dersom du er på jakt etter designermerker og den slags, trenger du ikke lete lenge. Her ligger det Dior, Chanel, Prada etc. butikker i rekkevis. Ellers er det verdt å ta turen innom en kul butikk som bare fører solbriller, som også ligger langs denne strekningen. ER det billigere i designerbutikkene dere? Som f.eks louis vuitton o.l.?
Gjest Coral Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Du har også shoppingsentre som La Fayette (litt mer eksklusivt) og les Halles ( butikker som bla Zara, Mango, Morgan, Naf ++ Stort senter med godt utvalg, her likte jeg meg )
Sandra Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Du bør ta RER til Chatelet og gå inn på det underjordiske senteret forum des halles om du liker "vanlige" butikker som zara, H&M, sephora (sminke, ligger også i Champs Elysée), masse skobutikker! Om du går opp er du på Chatelet. Bare 100 meter lenger bort ligger det også en lang shoppinggate som heter rue du rivoli. I enden av denne finner du også Louvre (men det er langt å gå), som du kunne kombinert det medersom du vil se litt kunst. En stasjon lenger bort fra Chatelet, der Lafayette liger (Metro stasjonAuber med RER) ligger også et kjøpesenter ala Lafayette som heter Printemps, dette likte jeg nesten bedre enn Lafayette. I St. Germain des Pres finner du også endel butikker, og like i nærheten en annen shoppinggt. som heter rue de rennes. Det letteste er å gå av på stasjon Monparnasse, og så jobbe deg nedover hele gaten. Du finner skobutikker, og alle de andresom Zara, kokaii pluss mange andre. Du kommer også lett til St. Germain des pres, der du finner kule skoforretninger, men også litt mer eksklusive om du liker det. Det er også et kjøpesenter ikke langt fra rue du rivoli. Mao: Stajonene Chatelet, Auber, Montparnasse og noe i nærheten av St. Germain des pres finner du det meste du trenger for å få en flott shoppingtur i Paris. Nå må jeg løpe til jobben, så dette ble skrevet veldig raskt. Bare spør mer om du trenger det:)
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 I St. Germain des Pres finner du også endel butikker, og like i nærheten en annen shoppinggt. som heter rue de rennes. Det letteste er å gå av på stasjon Monparnasse, og så jobbe deg nedover hele gaten. Du finner skobutikker, og alle de andresom Zara, kokaii pluss mange andre. Du kommer også lett til St. Germain des pres, der du finner kule skoforretninger, men også litt mer eksklusive om du liker det. quote] Besøk en knøttliten butikk som heter Shadé i dette strøket. Kjempemye nytt og spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå