AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 De har et stort og fint hus og vi ser dem nesten aldri! Idet hele tatt. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. De er ikke på farta heller, så de er bare hjemme. Har gjort istand hagemøblene, men aldri sett dem ute i dem. Jeg skjønner det ikke, når man har et hus, så må man liksom hele tia gjøre noe. Vi har hus og vi er ute alltid. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer? Anonymous poster hash: 8c87c...156 Anonymous poster hash: 30a1f...6d7
nattsvermer Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg synes det er litt rart å hele tiden vite hva naboene gjør eller ikke gjør... 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 kanskje de ikke liker naboer som følger med på alt de gjør og/eller er ute når du er borte Anonymous poster hash: f0f4c...849 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Synes det er du som er rar her, TS Anonymous poster hash: 70977...a61 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Få deg en ny hobby. Anonymous poster hash: 1315d...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Nå har ikke vi hus, men en utrolig sær liten gutt på 1,5 år som kunn sover inne i sengen sin, gjør at vi tidligst kan komme oss ut med ungene i 15-16 tiden.... Da er det jo ikke lange tiden vi får vært ute, før vi må inn å lage middag. Så kan det være noe slikt?? Uansett merkelig å sitte å følge med på hva naboen gjøre hele tiden! Anonymous poster hash: 45196...65c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Vi har noen naboer med 3 små barn, og de ahr en stor, fin hage med bakke (så det går an å ake om vinteren). Hele vinteren gjennom er det ike så mye som et spor i hagen, med mindre det har gått en elg der.. Litt spesielt. Jeg hadde vært henrykt over å ha så stor hage, sommer som vinter. Anonymous poster hash: 0f50d...a35 1
Gjest Blubberella Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 De har et stort og fint hus og vi ser dem nesten aldri! Idet hele tatt. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. De er ikke på farta heller, så de er bare hjemme. Har gjort istand hagemøblene, men aldri sett dem ute i dem. Jeg skjønner det ikke, når man har et hus, så må man liksom hele tia gjøre noe. Vi har hus og vi er ute alltid. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer? Anonymous poster hash: 8c87c...156Anonymous poster hash: 30a1f...6d7 Jeg vil heller ha "rare" naboer som nesten aldri er ute i hagen enn naboer som følger med på alt jeg gjør og ikke gjør, og nårtid jeg gjør eller ikke gjør dette. Og hvorfor har du skrevet inn din egen poster hash? Det er temmelig rart det også 1
Sen ve ben Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Skal dere virkelig prøve å innbille oss at dere aldri registrerer hva naboen gjør (dere som har naturlig innsyn selvsagt). Jeg er absolutt ikke nysgjerrig av meg, men om sommeren er vi mye ute og da legger jeg merke til at ene naboen m/barn knapt er utenfor døren selv om vi vet de er hjemme, en nabo er ute fra morgen til kveld og jobber i hagen, en liker seg best på terrassen osv. Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra. Om dette gjør meg til en nysgjerrigper vil jeg heller det enn å ha evig nok med meg og mitt og ikke ha noen interesse for de jeg deler gate med. Om man lever tett på folk uten å registrere noe av deres gjøren og laden vil jeg påstå at man er lite observant og svært opptatt av seg og sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Nå har ikke vi hus, men en utrolig sær liten gutt på 1,5 år som kunn sover inne i sengen sin, gjør at vi tidligst kan komme oss ut med ungene i 15-16 tiden.... Da er det jo ikke lange tiden vi får vært ute, før vi må inn å lage middag. Så kan det være noe slikt?? Uansett merkelig å sitte å følge med på hva naboen gjøre hele tiden!Anonymous poster hash: 45196...65c Kan være ute mellom dupper og måltid da. Mellom frokost og lunsj feks. Hadde blitt gal om jeg skulle være inne helt til 16 og så 5 min ute før middag Anonymous poster hash: 3d258...3c0
Gjest Blubberella Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Folk er forskjellige med forskjellige vaner og behov. Greit at man fanger opp av og til om naboene er ute eller inne og hva de gjør, men å nærmest loggføre vanene deres med klokkeslett og henge seg opp i at de er rare fordi de velger annerledes enn en selv er litt sært. Det er forskjell på å bry seg om naboene og å bry seg med naboene. TS gjør kanskje det sistnevnte i litt for stor grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå