Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle :) Sitter og har en veldig rar følelse, og trenger litt hjelp av dere. For ett godt år siden, traff jeg mannen i mitt liv. Det var veeeldig mye frem og tilbake mellom oss. Men vi ble til slutt kjærester. Har fått truffet hans familie, flere av hans venner. Vi har vært på reisefot, og alt har vært veldig bra. MEN så gir han meg ikke alt. Han holder tilbake. Han ønsker for eksempel ikke å være i ett forhold på facebook. Da begynner jeg å lure om han ikke er stolt av meg. Eller om han ikke ønsker at andre jenter skal se ?! Han sier det er kun fordi han ikke legger ut private opplysninger om seg selv, og det er vel en god nok grunn!? Er jo ikke en sååå big deal. Men hvis det betyr mye for meg, så burde han vel gå med på det ? En annen ting er at han er veldig dårlig til å svare meg på meldinger. Han har sett meldingen, men svarer ikke. Burde han ikke svart selv om jeg ikke spør om noe (hvis han brydde seg nok) ?! Svarer ikke jeg han, er det fordi jeg absolutt ikke kan...Mulig det er en guttegreie... Men er jeg helt paranoid ? rar ? som bryr meg om disse "små" tingene ? Eller ligger det noe i det ?

Anonymous poster hash: 2d3e2...5b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaa :) Du er litt paranoid :) Ikke mas på han om dette! Vær selvsikker! som du sier - han er mannen i ditt liv! Dere har reist, du har møtt hans venner & familie :) Etterhvert så vil han åpne seg helt, det er jeg sikker på! Men hva er det du er redd for? At han ikke er like "into you" som du er i han? Mitt råd er å la det gå… :) Kjenn på magefølelsen, hvordan han er mot deg, hvordan følelse han gir deg .. istenfor å bry deg om facebook :)

Anonymous poster hash: 6759a...182
Skrevet

Eksen min ville ikke være i et forhold med meg før etter nesten 1år, og da begynte det å tikke inn mange meldinger til meg om at han var utro. Om han var det eller ikke er det vel omtrent bare han som vet.. Kanskje han ikke vil være sammen med deg på Facebook fordi det motsatte kjønn vil miste interessen for han? Skjuler han Facebooken for deg når det tikker inn meldinger?

Ny kjæresten ville være fortest mulig i et forhold på Facebook nettopp fordi andre ikke skulle sjekke oss opp :)

Gjest orkan
Skrevet

For min del har det alltid vært revnende likegyldig om jeg har stått i et forhold på facebook eller ikke. Det er da ikke det som avgjør hvorvidt et forhold er bra eller ikke.

Og argumentet om at det forhindrer at andre sjekker en opp er ganske tynt. Jeg har sett mer enn en gang at både gutter og jenter har prøvd seg på folk de vet er i forhold.

Så ja, jeg vil si at du er litt paranoid :) Senk skuldrene og fokuser på det positive :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...