Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi holder på å male stue og kjøkken. Plutselig kommer min mamma med tilbud om å betale for nytt gulv til stue/kjøkken med en pris på inntil 10.000,- Jeg er kjempe takknemlig for tilbudet, da gulvbelegget som er der ser ut til å ha gjennomgått både det ene og det andre. Men jeg synes en slik gave kanskje ville være i overkant. Det er ikke slik at vi har dårlig råd, men vi ønsker å vente litt med å bruke penger på det da vi må ha noe ulønnet permisjon neste år.

Ville du ha tatt i mot et slikt tilbud? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 45ab1...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder på å male stue og kjøkken. Plutselig kommer min mamma med tilbud om å betale for nytt gulv til stue/kjøkken med en pris på inntil 10.000,- Jeg er kjempe takknemlig for tilbudet, da gulvbelegget som er der ser ut til å ha gjennomgått både det ene og det andre. Men jeg synes en slik gave kanskje ville være i overkant. Det er ikke slik at vi har dårlig råd, men vi ønsker å vente litt med å bruke penger på det da vi må ha noe ulønnet permisjon neste år.

Ville du ha tatt i mot et slikt tilbud? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 45ab1...416

Jeg ville tatt i mot. Mine foreldre ville ikke tilbudt dette hvis det ikke var for at de hadde pengene og virkelig ønsket å bidra. Så her hadde det bare blitt krangling (av det godmodige slaget) hvis jeg hadde takket nei.

• Liker 1
Skrevet

Hadde takket ja, og vært kjempeglad for at vi fikk fikset gulvene tidligere enn planlagt! Kunne aldri funnet på å spør etter noe slikt, men hadde de tilbudt seg, hadde jeg satt pris på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville takket og tatt imot. Vel og merke om jeg visste at dette var noe de hadde råd til, at det ikke gikk ut over dem selv på noen måte.

Anonymous poster hash: f17ef...33d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg visste at hun hadde god råd, og at hun ikke trodde vi hadde dårlig råd hadde jeg takket stort og tatt imot dersom jeg ikke kunne komme til å trenge penger til noe mer viktig senere(altså innen nær fremtid).

Anonymous poster hash: 85a86...13d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt! Jeg fikk 150 000 kr av pappa da jeg pusset opp og laget leilighet i kjelleren, i tillegg til at han gjorde store deler av jobben, selvsagt. Hvorfor skulle jeg ikke tatt i mot dette lizzm?

Anonymous poster hash: 0fd46...25e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde absolutt tatt i mot.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...