Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Jeg har ei venninne som blir oppfordret, eller nesten tvunget til å være utro.

Han liker å se på, og ved flere anledninger har hun sjekket opp menn/kvinner som de har tatt med seg hjem.

Problemet er at hun ikke egentlig vil det, men føler seg nesten tvunget til å gjøre disse tingene.

Vi har vært venner siden barnsben, og gjennom årenes løp har vi betrodd hverandre hva vi liker og ikke liker. Bl.a. så liker hun ikke å ha sex med kvinner. Og hun synes det er forferdelig flaut å sjekke opp folk.

Her er et eksempel på hvilken sort menneske han er: engang hun og kjæresten var på besøk, overhørte jeg og mannen min at han ropte til henne: "Hvor skal du?! Jeg er ikke ferdig enda! Kom tilbake til senga!"

Og han sammenligner henne ofte med tidligere sexpartnere, og spør henne hvorfor hun ikke kan gjøre de samme tingene som de andre jentene kunne.

Hva kan jeg gjøre? Kan jeg gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få henne bort fra han.virker ikke som han har mye respekt for henne.og det virker også som hun har for dårlig selvtillit til å sette grenser på hva hun vil og ikke ovenfor ham.

Skrevet

han høres ikke helt tam ut.

Han slenger jo rett og slett dritt til damen sin når han sier at andre damer er bedre.

Han er ikke mye å samle på.

Skrevet

Personen virker jo helt syk!!! Har han alltid vært sånn? Eller er det noe han har begynt med over tid?

Skrevet

Ja, du kan jo sette deg ned med henne å spørre henne om hvordan disse tingene får henne til å føle. Hvorfor hun ikke forlater han om disse sex-gamene går utover hennes egenverd. Hvorfor hun ikke bryr seg nok om seg selv...etc. Prøv å sette en spire i henne om at det er ok å ta egne valg.

Skrevet

Om du er glad i venninnen din, få henne bort fra han fortest mulig. En slik behandlig kan få konsekvenser for henne psykisk. Dette handler om hans seksuelle fantasier, hvor hun blir brukt. Skulle nesten tro de har et prostituert-hallik forhold. Nei, dette er ikke noe sunt. Hjelp henne med å innse det

Skrevet

Enig med Rio og de andre.

Spar henne for mye..og konsekvensene dette kan få..psykisk.

Få henne ut..få henne til å komme seg ut selv..

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er et eksempel på hvilken sort menneske han er: engang hun og kjæresten var på besøk, overhørte jeg og mannen min at han ropte til henne: "Hvor skal du?! Jeg er ikke ferdig enda! Kom tilbake til senga!"

:o

Han er ikke ferdig??

Kjøp en oppblåsbar en til ham. Han kjører jo tydeligvis på uten å bry seg om henne!! Superegoist!! :kvalm:

Gjest bekymret
Skrevet

Han var ikke slik i begynnelsen. Litt sær, men viste seg helt klart fra en bedre side i begynnelsen av forholdet.

Men hvordan kan jeg si til henne at hun burde komme seg ut av forholdet? Finnes det en frase som gjør at hun skjønner hvor bekymret jeg er?

Og hvis hun ikke vil høre på meg, skal jeg bare la henne være i det elendige forholdet hun er i?

Det går jo ikke an å hjelpe noen som ikke vil ha hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...