AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Jeg skal egentlig på date i morgen, han skulle komme til meg. Men jeg vil ikke likevel. Han er en hyggelig fyr, men føler egentlig ikke noe mer for han. Jeg vil avlyse daten, uten å si den egentlige årsaken. Hva skal jeg si? Anonymous poster hash: 3525d...3bb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor vil du ikke si den egentlige årsaken, da? Vil du holde ham på vent? Anonymous poster hash: 0d737...010 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Ærlighet er det besteAnonymous poster hash: 46772...75c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 "Sorry, ass, men jeg hadde et jordskjelv i helga og nå er det kaos hjemme. Søren, må nok bruke en del tid på å rydde og henge gardinene tilbake på plass og sånt. Jaja. Men ikke bekymre deg altså, jeg får hjelp allerede. Anton fra jobben kommer over, han er rimelig sterk så det blir fint å ha litt muskler rundt i huset. Jaja, nei, snakkes da!" Anonymous poster hash: f39d4...bc9 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Vel, du kan enten si at det ikke passer likevel, uten å foreslå en annen dag. Eller si at du var litt for rask til å takke ja til daten og at du ikke er interessert likevel. Evt. legge til at du ikke er klar for å date igjen etter siste brudd el.l. Anonymous poster hash: fbaf8...040
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 "Hei. Du, jeg har tenkt litt, og magefølelsen min sier at det ikke blir helt riktig å møte deg. Beklager at jeg avlyser så sent." Eller noe i den dur.. Anonymous poster hash: 0cf5e...253 1
jessica90 Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Hvis du ikke vil treffe han sier du bare du ikke ha lyst og se han. Man trenger ikke å forklare grunnen, det er greit å ikke vite alt også. Han skjønner jo det, du ikke er innterisert,(hvis du avlyser daten). Synes heller ikke at man trenger alltid å forklare grunnen, til den personen man daiter hvorfor.
jessica90 Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Hvis du ikke vil treffe han sier du bare du ikke ha lyst og se han. Man trenger ikke å forklare grunnen, det er greit å ikke vite alt også. Han skjønner jo det, du ikke er innterisert,(hvis du avlyser daten). Synes heller ikke at man trenger alltid å forklare grunnen, til den personen man daiter hvorfor. "Hei. Du, jeg har tenkt litt, og magefølelsen min sier at det ikke blir helt riktig å møte deg. Beklager at jeg avlyser så sent." Eller noe i den dur.. Anonymous poster hash: 0cf5e...253 Bare si hei og at du ikke vil treffe han. Du føler det ikke er riktig å treffe hann og at du vil ikke gå på date med han.
Sandie Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 "Hei.Må desverre avlyse daten vår i morgen.Etter å ha tenkt mer igjennom ting har jeg kommet fram til at vi er for ulike til at det kan bli noe mer mellom oss, og jeg føler ingen gnist. Ønsker deg lykke til videre." Alltid greit å ha med en forklaring slik at du slipper å bli overøst med spørsmål og mas om hvorfor, i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Si du har fått HIV. Anonymous poster hash: 03e62...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå