Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over et år, mye opp og ned turer av forskjellige grunner.

Problemet er at vi krangler hele tiden, jeg har slitt med angst i over et år nå, hverdagen begynner jeg å takle bra, men kranglene våre, måten de får meg til å føle når det holder på, magen vrenger seg, hjertebank, kvalm, humøret på bånd og bare deprimert..

Dette har vært mye i det siste.

Problemet er at vi begge har gjort feil i forholdet her, ingen av oss har tilgitt, men vi vil fortsette, for vi elsker hverandre.

Men dette dreper meg. Når vi ikke krangler så føler jeg meg bare kjempebra, på topp, men det er mye krangling og angst, siste halvåret har vært et slit.

Men det er så vanskelig å gå ifra, han er så glad i meg, og jeg i han selvfølgelig.

Er det noe håp her? Tror dere det?

Anonymous poster hash: aedc3...107

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Her tror jeg ikke det er noe håp!

Et forhold skal gjøre deg glad, lykkelig og gjøre at du gleder deg til hver gang du skal treffe kjæreste din igjen.

Les igjennom det du har skrevet selv, med et kritisk blikk. Hvis det var noen andre som hadde stilt deg det samme spørsmålet, hva hadde du svart da?

Anonymous poster hash: 426e1...4de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Her tror jeg ikke det er noe håp!

Et forhold skal gjøre deg glad, lykkelig og gjøre at du gleder deg til hver gang du skal treffe kjæreste din igjen.

Les igjennom det du har skrevet selv, med et kritisk blikk. Hvis det var noen andre som hadde stilt deg det samme spørsmålet, hva hadde du svart da?

Anonymous poster hash: 426e1...4de

Veldig, veldig godt poeng .. :(

Anonymous poster hash: aedc3...107

Skrevet

Det er alltid håp, men det MÅ være vilje til stede. Where there is a will, there is a way.

Har dere prøvd psykolog? Familierådgivning?

AnonymBruker
Skrevet

Elsker man noen nok, er alt mulig. Er du villig til å gi opp alt det gode dere har sammen? Vil du ha det bedre uten han? Vil du se han sammen med noen andre? Det er vanskelig å finne ekte kjærlighet. Om man har funnet det, er det utrolig mye man kan kjempe seg gjennom.

Men husk å tenke på deg selv. Han skal gjøre deg lykkelig, og du skal gjøre han lykkelig. Dere må være et team, ellers går det ikke.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 2fb8e...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...