Vera Vinge Skrevet 27. juni 2014 #61 Skrevet 27. juni 2014 Dere som skifter sengetøyet hver 14 dag eller sjeldnere, ÆSJ, for noen GRISER!!!! Er det mulig?? Æsj, tusen ganger æsj!Anonymous poster hash: ebf68...cea Hvis man legger seg svett i senga og/eller søler mye der, er jeg enig. Men ingen av oss svetter noe særlig om natta og dusjer oftere om kvelden enn om morgenen. Syns da det går veldig fint å skifte annen hver uke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #62 Skrevet 28. juni 2014 Hvis man legger seg svett i senga og/eller søler mye der, er jeg enig. Men ingen av oss svetter noe særlig om natta og dusjer oftere om kvelden enn om morgenen. Syns da det går veldig fint å skifte annen hver uke. ENIG! (a)Anonymous poster hash: bd95f...80c 1
lemon-aid Skrevet 28. juni 2014 #63 Skrevet 28. juni 2014 Bytter kjøkkenklut hver dag, vasker sengetøy hver 2. Uke, håndklær kan jeg ha i noen dager da jeg ikke dusjer hver dag. Bh vasker jeg min. 1 gang i uka, eller oftere hvis jeg blir svett. Alt kommer an på, bytter ved behov:-) Det viktigste er at kjøkkenklutene er rene, og benken er ren, på en plass man lager mat.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #64 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har ikke kjøkkenklut, men skifter kopphånduk minst en gang i uka. Sengklær alt fra én gang i uka til én gang i måneden. Blir det mye grisete sex skifter jeg oftere. BH-ene vasker jeg flere ganger i uka. Trener mye og går mye med sports-BH til vanlig, og de vasker jeg hver gang jeg vasker trenigsklær, som er minst to ganger i uka. Jeg skifer håndduk kanskje en gang i uka, ser ikke hvorfor jeg skulle gjøre det ofte. Ellers slurver jeg litt med støvsuginga, har katt og burde sveipet med støvsugeren hver dag. Gjør det kanskje to-tre ganger i uka. Anonymous poster hash: 40df8...15b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #65 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er ikke flink på bher selv, men det der var jo litt ekkelt da.. Tenk hvor lenge de har luktet for andre før du kjenner lukten selv.. Anonymous poster hash: 9e256...ec2 Je lukter jo på de hver gang før jeg legger de i skapet og før jeg tar de på... er jeg usikker så vasker jeg de jo Anonymous poster hash: 5f781...b5f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #66 Skrevet 29. juni 2014 ...vasker du kjøkkenkluten? Sengeklærne? Bh'n din? Skifter du håndkle hver dag? Hva slurver du ellers med der hjemme? ( husk : vær ærlig! ) Jeg skifter håndklær ved vasken hver fredag ++ Skifter også på sengen hver fredag. Skifter kjøkkenklut oftere etter behov. Jeg drar støvsugeren oftere enn jeg vasker.Anonymous poster hash: bd95f...80c Kjøkkenkluten vasker jeg ca. en gang ukentlig, kommer an på hvor mye den er brukt/hva den er brukt til. Sengeklærne skifter jeg i grunnen ikke så ofte, tidligst hver 14. dag, men stort sett blir det en gang per måned. BH bytter jeg faktisk ganske ofte, selv om den egentlig ikke er skitten; 2-3 ganger ukentlig. Skifter håndkle på badet ukentlig eller oftere om den blir fort våt el.l. Er jo ren på hendene/kroppen hver gang den brukes. Ellers slurver jeg ikke så mye: Vasker ofte klærne mine (bruker dem stort sett bare 1 dag), dusjer minst annenhver dag, vasker underlivet og under armene hver dag, bruker deodorant, støvsuger ofte, vasker hendene ofte etc. Føler meg ikke uhygienisk og lever godt slik jeg har det. Anonymous poster hash: 41d46...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå