Gå til innhold

Sko til bryllup, klarer ikke velge mellom disse to!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup, laget tidligere en tråd om antrekk osv. Har funnet to par sko, og jeg har ikke peiling på hvilket par jeg skal velge, trenger sårt hjelp!

Her er kjolen: beaafe57cd6e191a95da8f51a45ec723

SKO A: http://shop.nordstrom.com/s/ted-baker-london-caareen-slingback-pump/3638007?origin=related-3638007-0-2-13-item_page.PP_2-RR

SKO B: http://www.tedbaker.com/row/Womens/Footwear/THAYA-Leather-court-shoe-Nude-Pink/p/110349-57-NUDE-PINK

Hvem ville dere tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B - uten tvil.

Du kommer til å bli nydelig!

• Liker 2
Skrevet

B, helt klart. :)

AnonymBruker
Skrevet

Uansett fint! Du kan ikke bomme. Skjønner godt at det er vanseklig å velge, men skal det jo sies at skoene var veldig like. Tror jeg selv hadde gått for nr 1.

Hvor har du kjøpt kjolen? :)

Anonymous poster hash: c2e18...676
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Du skal gå på disse skoene ganske lenge.

Par nr. 2 er helt ordinære, ingenting annet spesielt med dem enn at de er signert Ted Baker.

Par nr. 1 derimot har personlighet og var helt nydelige.

- hælhøyden vil være bedre å gå på i lengden, men slingback sko må sitte som støpt på foten for å unngå at det blir slitsomt.

Forutsatt at par nr1 sitter perfekt så ville jeg valgt dem.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

A, selvsagt.

B var dritstygge.

Skrevet

A :)

... hvis du er eldre enn 16 år.

Skrevet

Uansett fint! Du kan ikke bomme. Skjønner godt at det er vanseklig å velge, men skal det jo sies at skoene var veldig like. Tror jeg selv hadde gått for nr 1.

Hvor har du kjøpt kjolen? :)

Ja, jeg heller litt mer mot A, eller nr 1 så langt. Vi får se..

Kjolen har jeg ikke kjøpt enda, men den selges på alt fra ebay og amazon til diverse nettbutikker rundt omkring. Den heter Ted Baker Carli, så du finner flere som selger den med et raskt google-søk. Prisen varierer for øvrig mye, alt fra 800kr til 2500kr!

Skrevet

B var finest selv om de er ordinære. Skal du danse kan du fort komme til å slite litt med A-skoene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ingen av de var pene, jeg klarer bare ikke sånne spisse sko. Ser helt forferdelig ut. Men fargen på de var veldig fine, og kjolen var nydelig. Bare synd de var så spisse fremme. Men måtte jeg ha valgt hadde jeg valgt B. Hælhøyden på A synes jeg ikke er noe fin.

Anonymous poster hash: a87b7...645
Skrevet

Jeg syns B var finest (selv om de hadde vært finere om de var matte) :)

AnonymBruker
Skrevet

B!

Anonymous poster hash: 06848...bb2
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole.

Jeg hadde klart valgt sko A. Den er mye lettere i uttrykk enn B. Den sier mer sommer enn den andre. Kjolen er dekkende og da passer det godt med noe mer elegant på beina.

Anonymous poster hash: 99210...341
Gjest Citronella
Skrevet

Definitivt A! De var knallekre og elegante. B var litt kjedelige synes jeg, og passet ikke helt til den fine og litt spesielle kjolen. Med sko A vil hele antrekket bli nydelig og noe eget! :)

Skrevet

Nydelig kjole! Jeg ville valgt sko A.

Skrevet

Noen som eventuelt har tips til andre sko så tas det imot med takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...