AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Jeg og kjæresten var på byen i helgen, og da vi var på det ene utestedet gikk jeg på do en tur. Da jeg kom ut igjen, sto kjæresten og snakket med en av de peneste jentene på stedet.. Hilste på henne og latet som at alt var greit, men lurte jo litt på hvordan han hadde kommet i kontakt med henne. Han sa etterpå at han hadde sagt hei, og spurt hva hun synes om stedet osv. Tror grunnen til at jeg reagerer, er fordi jeg er vant med at gutter tar kontakt med jenter fordi de er interesserte. Hvis han bare ville slå av en prat med noen, hvorfor oppsøke den peneste jenta? Hadde skjønt det hvis hun snakket til han, men synes det var litt ekkelt at han tok initiativ til å snakke med henne. Mulig jeg overragerer med å bekymre meg for dette, er derfor jeg lufter det her. Kunne trengt noen andres synspunkt i tilfelle jeg er helt på jordet Anonymous poster hash: 69768...4c1
LilleLilla Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg synes du overreagerer. Hadde jeg hatt en kjæreste som ble sur fordi jeg snakket med en annen gutt, uansett utseendet på denne fyren, så hadde jeg blitt ganske sur. Det er vel en grunn for at tillit er såpass viktig i et forhold.
andy capp Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan vet du at han synes det var den peneste dama? Smak er forskjellig vet du... Kanskje han kjedet seg mens du var på do, og hun var den som sto nærmest og var lettest å starte en samtale med? Så ja, jeg mener du overreagerer.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Du overreagerer ikke.. Han tok kontakt med henne nettopp fordi hun var fin.. Mannfolk glemmer alt og alle, så fort de får øye på en vakker jente.. Its nature! Anonymous poster hash: a6edb...92a
OppNedPåAlt Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Du overreagerer. Han snakket med henne sikkert fordi hun stod ved siden av og han kjedet seg mens du var på do.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Du overreagerer ikke. Anonymous poster hash: 5869c...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå