Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen han er tydeligvis en av de peneste i hele verden...........

FAEN!!!

Innser at han aldri kommer til og syntes at jeg er finere enn henne! :( Akseptere det og fortsette? Eller dumpe han?

Jeg er seriøs! :(

Anonymous poster hash: 699b7...906

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke stygg, men hun er mye mye penere enn meg!

Hun var utro mot han da de var sammen, derfor det ble slutt. Er 7 år siden det ble slutt, og de har 1 barn. De har et godt forhold i dag.

- Ts.

Skrevet (endret)

Hadde du reagert like mye om han sa dette om en person som ikke var x'en hans?

Edit; Tenkte ikke på at det også kunne være din oppfatning av x'en hans, uten at han hadde sagt noe som helst om dette. Isåfall foreslår jeg at du tar en titt på signaturen min :)

Endret av LilleLilla
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst??? Dumpe en type fordi exen er penere enn deg? Hva med neste forhold? Om den exen er penere, smartere, bedre utdannelse what ever. Eller er det bare det overflatiske som teller kanskje?

Anonymous poster hash: 98537...72c

Skrevet

Det finnes pene mennesker jeg ikke ville rørt med et kosteskaft. Innser at de er attraktive hvis man skal bruke reint objektive passfoto kriterier.

Og har venner som tidligere har vært sammen med skikkelig "fine" damer. Men er MYE lykkeligere nå. Sexy er noe man ER, og den man er glad i blir faktisk pen (ere). :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har psyko personlighet? :P

Det er lenge siden da, dritt at de har barn sammen og at de må ha kontakt sånnsett da..

Anonymous poster hash: 293ca...6fd

Skrevet

Hvis hun var utro, så tviler jeg nesten litt på at hun var så mye å samle på.

Kommer alltid til å finnes andre som er penere og bedre enn seg selv, sånn er det bare. Dessuten, så er han jo sammen med deg, sier ikke det seg selv at han vil ha deg da?

Skrevet

Hvor pen et menneske oppfattes er subjektivt. Eksen har såret han og de er gått fra hverandre. Jeg tviler på at han synes hun er finere enn deg som han er sammen med og er glad i. Slapp av, slutt å tenke på henne.Det er rett og slett idiotisk og du ødelegger bare for deg selv.

Skrevet (endret)

Den der var lit morsomt hehe. :fnise:

Synes synd på deg, siden du er så opptatt av utsende til henne. Hvis du var siker og ikke usikker på deg sjøl bryr du ganske lite om exsen hans sin utsende. Bare leve godt liv med han du er sammen med. og vær trygg på han du er sammen med ;) Du er jo pen også siden han er sammen med deg og er interessert i deg. :)

(Folk har sine syns punkter når det gjelder utro og hva de vil tilgi hverandre med. Har en venninne av meg og mannen blei utro. Hun har tilgitt han og gått videre med live lykkelig med han.)

Sex and the city 2 sier på slutten :vi mennesker velger sjøl i ett forhold hva er uttro /hva er ikke utro og hva som person i ett forhold vil tilgi partneren med. Enten å gå videre eller ikke gå videre med den paterne man er med er opp til enkelte personers sinne forhold og tanke gang om det.

Endret av jessica90
Skrevet

Uff.. skjerp deg. Stol på han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet. Høres jo helt fjernt ut. Jeg stoler 110% på han og vet at han aldri hadde gjort noe med henne igjen! :) Vi bor på en liten bygd og jeg har faktisk aldri truffet på henne, så har ikke sett henne i virkeligheten heller. Jeg bare fikk et lite øyeblikk av panikk! :-/

- Ts.

Skrevet

Det er jo sju år siden de gikk fra hverandre? Hvis det hadde vært fare for at de to skulle ende opp sammen igjen, så ville det helt sikkert skjedd for flere år siden. Dessuten er det jo en grunn til at han nå er sammen med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...