AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Hei! Jeg har vært student det siste skoleåret. Årene før det jobbet jeg fast på en klinikk i resepsjonen/administrasjon. Jeg skal nå søke om støtte, mens jeg aktivt leter etter ny jobb. For å søke om dette trenger jeg en kopi av den gamle arbeidskontrakten min. Kontrakten jeg hadde har dessverre forsvunnet da jeg flyttet opp til flere ganger. Så det jeg altså lurer på er om min gamle arbeidsgiver fortsatt har den gamle arbeidskontrakten min registrert i systemet/arkivert, eller blir slike ting makulert en gang etter at man sier opp? Vet noen noe om dette? På forhånd - Takk for svar Anonymous poster hash: 50327...08f
LilleLilla Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Det enkleste er vel å bare ringe til den gamle sjefen og si at du har mistet din, så du lurer på om h*n har denne enda og om du eventuelt kunne fått en kopi
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Det enkleste er vel å bare ringe til den gamle sjefen og si at du har mistet din, så du lurer på om h*n har denne enda og om du eventuelt kunne fått en kopi Ja, tenkte å gjøre det! Men vet du/noen hva jeg evt kan gjøre hvis min gamle arbeidsgiver ikke har den i systemet lenger? Anonymous poster hash: 50327...08f
LilleLilla Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Ja, tenkte å gjøre det! Men vet du/noen hva jeg evt kan gjøre hvis min gamle arbeidsgiver ikke har den i systemet lenger? Anonymous poster hash: 50327...08f Da er det alltids mulig å spørre om en attest på at du har jobbet der istedet. Jeg vet ikke om det oppfyller kravene du har for å få søkt støtte, men jeg går iallefall ut ifra det
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Da er det alltids mulig å spørre om en attest på at du har jobbet der istedet. Jeg vet ikke om det oppfyller kravene du har for å få søkt støtte, men jeg går iallefall ut ifra det Tusen takk! Da krysser jeg fingrene! Anonymous poster hash: 50327...08f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå