Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forelsket meg i en mann på 29 år.. Har flørtet og fått god kontakt på fester vi har vært på, og har fått skikkelige følelser for denne mannen. Problemet er at jeg bare er 19 år.

Er dette veldig ille? Eller er det en ok aldersforskjell? Er så mange meninger der ute.. :(

Anonymous poster hash: 386ea...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes alt over 5år forskjell er mye, men det er jo min smak da :)
Vet om jenter mellom 18-20 år som er sammen eller gift med menn som er 30-35år, noen av dem har allerede barn sammen, de trives med det.

Har han god jobb og tjener bra? så gå for det :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

For guds skyld, ikke still sånne spørsmål på Kvinneguiden... :P

Sier go for it jeg også :)

Endret av Apocalypse
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva deres familie og venner tenker om dette. Hadde ikke likt det om jeg var faren din, og jeg hadde stussa veldig på det om jeg var kompisen til denne 29-åringen. Du blir jo bare en liten jente i forhold.

Anonymous poster hash: e851a...1e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er sjef i et firma, har fint og stort hus og tjener veldig bra. Er jo et stort pluss da, men det er absolutt ikke grunn til at jeg er intr i han :)

Ts

Anonymous poster hash: 386ea...b66

Skrevet

Lurer på hva deres familie og venner tenker om dette. Hadde ikke likt det om jeg var faren din

Anonymous poster hash: e851a...1e6

Hei og velkommen til 2014 :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alder spiller ingen rolle, og ikke hør på de som mener det. Det er 11 år i mellom meg og mannen, og vi ble sammen da jeg var 19 :) Det er foreløpig stor forskjell mellom 19åringer, og jeg var på den tiden selvstendig og bodde for meg selv.

Noen reagerte litt da jeg sa at kjæresten min var 30år, men straks de ble kjent med han, endret de mening :) Vi er gift og har 3 barn den dag i dag. Gla jeg kastet meg på det toget! Lytt til hjertet og magefølelsen din :hug: Hilsen kvinne 35.

Anonymous poster hash: 91b68...c37

AnonymBruker
Skrevet

Hei og velkommen til 2014 :)

Hvorfor skulle årstallet vi lever i ha noe som helst å si i forhold til aldersforskjell?

Tåpelig argument.

Jeg synes han er for gammel for deg ts, siden du bare er 19. Og hva gjør en 29-30 åring på fest med folk under 20?

Anonymous poster hash: 6a2bd...21c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle årstallet vi lever i ha noe som helst å si i forhold til aldersforskjell?

Tåpelig argument.

Jeg synes han er for gammel for deg ts, siden du bare er 19. Og hva gjør en 29-30 åring på fest med folk under 20?

Siktet mer til "hadde ikke likt det om jeg var faren din" - hvorfor skal det ha noe som helst å si?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hva gjør en 29-30 åring på fest med folk under 20?

29-30 åringen kan være på fest med 25 åringer og på en slik fest kan man finne 19 åringer? :vetikke: Ikke usannsynig hvertfall. Hadde vært rart å være 29 på en fest med kun 19 åringer.

Anonymous poster hash: 9384d...e83

Skrevet

Mellom foreldrene mine er det ti års aldersforskjell og de har vært gift i godt over tretti år ;) Hvis dere liker hverandre har ingen andre noen med det :)

Skrevet

Han er nok bare ute etter sex.

Skrevet (endret)

Lett å se seg blind på alder. Det er jo virkelig ikke det som teller. Selvfølgelig kan det være forskjeller som oppstår på tross av alder, men det behøver ikke å være slik. En 29-åring kan se ut som og oppføre seg som en 25-åring. Om alle hadde trodd vedkommende var 24-25 år, hadde de samme reaksjonene kommet da? Tilsvarende kan en 25-åring se og oppføre seg som han er over 30 år.

Endret av lillsunshine
Skrevet

jeg synes alt over 5år forskjell er mye, men det er jo min smak da :)

Vet om jenter mellom 18-20 år som er sammen eller gift med menn som er 30-35år, noen av dem har allerede barn sammen, de trives med det.

Har han god jobb og tjener bra? så gå for det :fnise:

Og om han ikke tjener bra så???

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er ikke helt uvanlig å være 19 år og forelske seg i en voksen mann.

Majoriteten av disse forelskelsene blir det ingenting av, men noen går godt.

Hvoedregelen er at det ikke blir noe av en slik forlskelse, - uansett hvor hyggelig den voksne er.

Skrevet

Vel...mine besteforeldre på begge sider var ti års aldersforskjell på. Ikke noe problem. TS du må finne ut selv, bare dere vet hva som passer best for akkurat dere to

AnonymBruker
Skrevet

ALDER SPILLER INGEN ROLLE! Det er deres kjemi som gjør. Jeg ble sammen med en 28 år gammel gutt da jeg var 19. Vi var sammen i 4 lange & fine år :) Og han er fortsatt en god & nær venn av meg. Er kjemien der - GO FOR IT!

Anonymous poster hash: 8c72e...651
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det behøver ikke spille så stor rolle, men dere bør avklare hva dere ønsker f. eks de neste fem-ti årene. Om han ikke har barn kan det hende han blir klar for det mye tidligere enn deg siden han er nesten 30. Ønsker du selv barn tidlig trenger det ikke være problematisk, men om dere har forskjellige ønsker rundt barn/ikke barn, evt. når så er det en utfordring.

Anonymous poster hash: 87a30...a32
Gjest lillelarve
Skrevet

Go for it! Funker det så har ikke alderen så mye å si. (Så lenge man er over 18 sier nå jeg). Kan hende du blir å merke forskjellen etterhvert da, men det kan jo funke. Se hva som skjer :)

Skrevet

Og om han ikke tjener bra så???

Fordi de fleste av de jeg kjenner har gått for menn med jævlig god råd.

aka "Gold diggers"

Men ts har jo nå sagt at hun ikke er det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...