AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 En venn av meg har nettopp vært gjennom et stygt brudd- hans kjæreste er nemlig sykelig sjalu og tror at min venn har noe på gang.. med MEG! Jeg derimot har kjæreste og er lykkelig i forholdet mitt, ville aldri vært utro. Jeg har til og med fortalt min venns kjæreste dette, da hun spurte meg om "hva slags forhold" kjæresten hennes og jeg har. Jeg har altså gjort det tydelig for henne at det ikke er noe mellom oss, og kjæresten min er fullt trygg på meg og vårt forhold, så dette er bare i hennes hode. Jeg ser ikke problemet med å ha mannlige eller kvinnelige venner så lenge man holder det på et nivå der vennskapet ikke kommer i veien for forholdet til den enkelte. Problemet her nå er at vennen min er ganske ute av seg og søker mye råd og trøst hos meg. Han befinner seg i et annet land for øyeblikket og har til og med bedt meg om å reise ned og være der noen dager - og jeg føler at han trenger meg, men vegrer meg for å dra på grunn av min egen kjæreste. Hvordan ville dere følt det dersom kjæresten deres dro for å støtte en kamerat/venninne gjennom et brudd? Anonymous poster hash: 9ce67...e66
Skilpadden Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor ikke invitere vennen over til deg selv hvor din kjærest også kan være med? Ser ikke helt poenget med å absolutt være alene med vennen gjennom et brudd. Se film sammen, eller finn på noe annet gøy, dere 3. Det er faktisk ikke verre enn det. Og jeg forstod ikke helt om du var gutt eller jente. Men tror du er jente? Og da er det vel bedre at en annen mann får være med denne kompisen din 1
LilleLilla Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Tja, det er vel ikke noe verre enn å diskutere det med kjæresten din, så finner du vel fort ut hva han tenker om det Hvorfor ikke invitere vennen over til deg selv hvor din kjærest også kan være med? Ser ikke helt poenget med å absolutt være alene med vennen gjennom et brudd. Se film sammen, eller finn på noe annet gøy, dere 3. Det er faktisk ikke verre enn det. Og jeg forstod ikke helt om du var gutt eller jente. Men tror du er jente? Og da er det vel bedre at en annen mann får være med denne kompisen din (Min utheving) Hva har kjønnet med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Hvis jeg var kjæresten din ville jeg ikke vært komfortabel med dette. Reagerer også litt på at han ber deg komme til han, hvorfor kan ikke han komme til deg? Mulig jeg tolker litt for mye men jeg tenker det at han prøver å få dere til å være litt isolert alene, så han kan prøve seg på deg. Kanskje grunnen til at eksen hans var så sjalu var at hun plukket opp signaler på at han var interessert i deg.Anonymous poster hash: eb2f8...c5e 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Kjæresten min bor i et annet land, ellers ville jeg normalt bedt vennen min hit og vi kunne vært sammen alle tre. Nå har jeg sagt til vennen min at jeg ikke kan komme, men vet at han har det veldig leit. Han kommer hjem om en uke, så jeg får prøve å trøste ham da i stedet. Anonymous poster hash: 9ce67...e66
Skilpadden Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Tja, det er vel ikke noe verre enn å diskutere det med kjæresten din, så finner du vel fort ut hva han tenker om det (Min utheving) Hva har kjønnet med saken å gjøre? Har jeg sagt det har noe med saken å gjøre? Bare lettere å referere til TS.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Kjæresten min bor i et annet land, ellers ville jeg normalt bedt vennen min hit og vi kunne vært sammen alle tre. Nå har jeg sagt til vennen min at jeg ikke kan komme, men vet at han har det veldig leit. Han kommer hjem om en uke, så jeg får prøve å trøste ham da i stedet.Anonymous poster hash: 9ce67...e66 Meget spesielt at kjæresten hans har gjort det slutt pga deg, og så er det DU som skal trøste? Hadde jeg vært kjæresten din så hadde det aldri vært aktuelt :-) Anonymous poster hash: 94060...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå