Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt "avhengig" av maskara, jeg bruker det hver dag, ganske mye. Jeg bruker aldri vippetang, og har aldri farget vippene.

Har ganske lyse vipper naturlig, og de har ikke noe særlig bøy uten maskara på. Jeg tenkte å farge vippene med kolokrem, og begynne å bøye vippene med vippetang. Vil det fungere bra i stedet for maskara? Er så lei av maskaren, og spesielt nå som det er sommer og sol hadde det vært godt å slippe :) For jeg liker jo ikke hvordan vippene ser ut uten maskara.

Kan forresten vippene ta skade av kolokrem, sliter det på de?

Anonymous poster hash: 487c8...832
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg farger vippene med Kolokrem, liker ikke å bruke maskara, synes det fungerer veldig fint.

Jeg tror nok at det sliter en del på vippene, men tror det sliter en del å bruke maskara og fjerne den hver dag også

Skrevet

For min del sliter mascarabruk og fjerning med øyesminkefjerner mer enn

selve fargingen som du jo ikke utfører like ofte. Har ikke merket noen forverring

av vippene i de periodene jeg farger vippene mine, men det kommer sikkert

an på fra person til person.

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte meg en Shu Uemura vippetang fra ebay :)

Hvilken farge bør jeg velge på kolokremen?

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte meg en Shu Uemura vippetang fra ebay :)

Hvilken farge bør jeg velge på kolokremen?

En farge som står til dine naturlige farger (inkl bryn m.m)

Anonymous poster hash: 4567d...b36

Skrevet

Jeg har gjort dette nå, og kan ikke skjønne at jeg ikke har gjort det før!

Kjøpte kolokrem i sort og farget vippene, lot det sitte i ca 25 min slik at fargen festet seg ordentlig.

Det ble kjempefint og om morgenen bruker jeg bare vippetang og vips så ser jeg klar ut :D

Virkelig noe jeg kommer til å fortsette med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette nå, og kan ikke skjønne at jeg ikke har gjort det før!

Kjøpte kolokrem i sort og farget vippene, lot det sitte i ca 25 min slik at fargen festet seg ordentlig.

Det ble kjempefint og om morgenen bruker jeg bare vippetang og vips så ser jeg klar ut :D

Virkelig noe jeg kommer til å fortsette med.

Så kult :) Håper jeg får samme resultat!

En farge som står til dine naturlige farger (inkl bryn m.m)

Anonymous poster hash: 4567d...b36

Jeg har askeblondt hår og øyenbryn, lys hud, men vippene er mørkere - bortsett fra ytterst hvor de er helt lyse. Jeg bruker stort sett svart maskara, synes ikke det ser alt for unaturlig ut, kanskje fordi jeg har mørke øyne. Jeg kjøper sikkert den svarte kolokremen :)

Skrevet

Jeg bruker svart, og det blir kjempefint! Herlig å slippe mascara 😄 Fargen varer ikke i ukevis akkurat, men det er jo nok til flere farginger i pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...