Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Sitter her i en dårlig treningsbukse og en sliten t-shirt. Har en del fine klær men har ikke oversikt i klesskapet lenger. Nå skal jeg til pers og kaste all gammle drit. For ikke å snakke om undertøy som 4-5 år gamle bh-er som har mistet fassong og farge! brrrr..her skal det ryddes!
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jepp, lurt å gå grundig gjennom klesskapet med jevne mellomrom. Lite brukte klær har en tendens til å bevege seg lenger og lenger bakover i skapene. En grei tommelfingerregel er at om plagget ikke har vært brukt på et år, så kommer du neppe til å bruke det igjen, så kast det eller gi det bort. Og fillete klær har ingen godt av.
Malou Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Huff.. Dette burde jeg gjort også. *noterer det på lista ennå en gang* Jennifer
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har delvis gjort det, men boden inneholder fortsatt endel poser som ble sortert ut i forbindelse med at vi flyttet inn i desember. Og jeg har ikke savnet de tingene...
Rapitap Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har faktisk gått gjennom skapene mine. 3 svarte boss-sekker skal i Rådalen ... :o
Redhead Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Hadde en skikkelig ryddesjau i forrige uke, og godt var det ! Fikk utrolig god plass i skapet + at jeg fant igjen klær som jeg nesten hadde glemt :oops: . Nå er det ungenes klær som skal sorteres. Trenger i alle fall ikke kjøpe mye nytt til dem. Har arva masse, og eldstemann som jeg trodde ikke hadde passe bukser lenger, har massevis av akkurat det....
Gjest Jamila Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Jeg hadde en ryddings i undertøysskuffen i helga. (trengte det, med nye pupper og greier ) To poser med slitne truser, for store bh-er og enslige sokker fikk permisjon. Deilig med så mye ekstra skuffeplass! :D Skapene tar jeg en runde både vår og høst, så der venter jeg litt før neste runde... men en skikkelig gjennomgang innimellom anbefales virkelig!
Nigella Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Det bare tyter ut klær av skapet til både meg og sambo... Nytter jo ikke å brette dem pent sammen etter vask lenger. Nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Vet egentlig ikke om det er så mye å kaste, men vet at det er mye skapplass å hente på å rydde. Skjerpings....
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 I anledning nytt kleskap ryddet vi i haugen av gamle klær for en ukes tid siden. 3 store sekker til Fretex og en sekk til dynga. Og ennå er vi ikke ferdige. Lett å kaste ting når feriepengene er på konto.
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Lett å kaste ting når feriepengene er på konto. Hvis du bare finner erstatning, eller orker å gå i butikker, så... Jeg skal ta en runde når helga nærmer seg...tror jeg
Sandra Skrevet 21. juni 2004 #11 Skrevet 21. juni 2004 Husk å ikke kaste, men gi til fretex eller liknende sted da! Mange mennesker som gjerne vil ha klærne dere ikke syns er fine lenger
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2004 #12 Skrevet 21. juni 2004 Hvis du bare finner erstatning, eller orker å gå i butikker, så... Jeg skal ta en runde når helga nærmer seg...tror jeg Hehe.. jeg har prøvd å shoppe flere helger på rad, men uten hell. Er visst ikke så flink til å handle jeg. Pengene brenner i lomma og jeg kommer hjem med 3-pack med truser og to par sokker hver gang.
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #13 Skrevet 22. juni 2004 Jeg rydda for et år siden omtrent (da vi flytta), men nå tror jeg at jeg må ha en ny gjennomgang.... Jeg har heller ikke oversikt over hva jeg har og bruker bare de tre ytterste buksene om og om igjen fordi jeg ikke orker å begynne å lete innover i skapet :oops: Burde sannsynligvis kaste alt jeg ikke har brukt siste sesong og begynne å tenke helhetlig heretter (yeah right)
Tusenfryd Skrevet 22. juni 2004 #14 Skrevet 22. juni 2004 Jeg tar en runde hver høst og vår. Da byttes vintertøyet ut med sommertøy og omvendt. Men sokker, strømpebukser og annet undertøy tar jeg ikke på den runden siden jeg bruker det samme hele året... ikke lurt.
Gjest Tristessa Skrevet 22. juni 2004 #15 Skrevet 22. juni 2004 Jeg ryddet også ut av garderobeskapet nå nettopp (skal flytte til helgen), og ble sjokkert av hvor lite som var igjen da jeg var ferdig. Skulle bare ønske jeg hadde råd til å fylle på etterpå, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå