Gå til innhold

Hvor lenge mellom forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kommet ut av et forhold der vi var samboere, og jeg kjenner at jeg ikke ville blitt sammen med han igjen. sånne følelser har jeg ikke. likevel tenker jeg ofte på han, hva han gjør osv.

samtidig har jeg møtt en ny, flott fyr som får meg til å føle meg vel. jeg tror det kunne blitt et godt forhold om vi satset på det. hvor lenge bør jeg ha han på "vent"? Jeg kan ikke be han vente i to år heller, om det er tiden det tar for å komme helt over eksen..

når i all verden er man klar for et nytt forhold? vil ikke ha ny type og tenke på eksen heller liksom :s

Anonymous poster hash: 8060c...f46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det rolig og vent lenge med å eventuelt flytte sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Av og til kan man tenke på eksen flere år etterpå, så en ny kjæreste vil kanskje heller forkorte dette med at du heller tenker på han nye og glemmer han gamle. Hjalp meg ihvertfall..

Anonymous poster hash: 06f60...2e2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man være sikker på at det ikke bare er en rebound da? eller at man forelsker seg naturlig, ikke bare for å få tankene fra eksen over på noen andre?

Anonymous poster hash: 8060c...f46
Skrevet

Fortell han nye hvordan ståa er og la han avgjøre om han fremdeles er villig til å satse på deg vell vitende om at du fremdeles har ex'en i tankene en gang i blant. På den måten kan han skylde seg selv om han egentlig kun er en "rebound", og du trenger ikke ha dårlig samvittighet som satser på han selv om det kanskje kan være bortkastet tid i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...