Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Det er jeg! Jeg har medium langt blondt har, som jeg har farget et par ganger (men sa ikke ut!), og jeg har ogsa klippet det kort. Jeg synes det er vanskelig a finne pa noe toft til blondt har og lys hud. Er det noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Striper er alltid kult! Prøv noen røde, brune eller litt forskjellig! Kjempestilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2002 #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva var det som gjorde at du ikke så ut når du farget det? Farget du det selv? og ble misslykket? eller farget du det hos frisør, men kledde ikke fargen? Jeg har selv kort, lys-mellomblondt hår. Farget det colabrunt med røde striper hos frisøren for ca ett år siden. Det ble veldig bra! Var redd jeg ikke skulle kle fargen, fordi jeg også er lys i huden, men jeg har mørke bryn og vipper, så det gikk faktisk bra! Problemet var jo at det måtte klippes opp og etterfarges hver mnd. og det kostet 7-800,- pr gang... litt for dyrt for min lommebok for å behage utseendet!! Du kan jo gå til en hårdesigner (bor du i Oslo, så tror jeg Alex frisørene har spesialutdannede designere), disse skal kunne guide deg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå