Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i snart fem år, begge er i slutten av tjueåra.

Vi har vokst mye, gått fra de typisk partyungdommene, til utdanning, folkevogn og bolig.

Men jeg føler at vi har mistet kontakten, og den emosjonelle kommunikasjonen ligger på det laveste nivået.

Jeg kan ikke holde rundt han om natta for da får han ikke sove, han føler seg utilpass når jeg vil gi han en klem... Vi kan ikke stå med ansiktet vendt mot hverandre, for da får han ikke puste.

I kveld lå han på sofaen, jeg kledde meg helt naken og ville bare ligge inntil han. Hud mot hud...

Problemet er at jeg ikke kan oppleve nærhet uten at han må ha sex. Han kan gjerne klemme og ligge inntil hvis det fører til sex...

Det begynner å gå litt utover mitt forhold til sex med han også, sex blir anstrengt på en måte.

Vi har snakket om det, men jeg var kanskje ikke klar nok på hva jeg mente..

Også merker jeg at savnet etter dette bare blir sterkere og sterkere. Til tider kan jeg føle meg mer følelsesmessig knyttet til katten min enn til kjæresten min...

Er det et rart ønske fra min side?

Hvor tror dere dette kan komme fra?

Skjønner at dere ikke kan gi meg en fasit, men noen råd så jeg kan reflektere litt rundt temaet blir satt pris på :)

Anonymous poster hash: ae116...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer etter at dere har hatt sex? Kan dere ikke kose da? Skjønner jo godt at han blir fristet om du ligger naken inntil ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...