Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma kan være veldig hyggelig, snill og grei å ha med å gjøre. Men så begynner maset igjen. Og da angrer jeg på at jeg trodde hun hadde forandret seg enda en gang. Hun har så lenge jeg kan huske blandet seg inn i alt og mast på meg. Nå for tida er det mest hvordan leiligheten ser ut, at det er for rotete. En dag jeg visste hun skulle komme rydda jeg alt jeg kunne. Når hun da kom klaget hun på at det var altfor lenge siden jeg hadde tatt en grundig vask av leiligheten. Blir så sliten og lei av alt sammen.

Den siste dråpen som fikk begeret til å renne over var når hun gjorde det samme med samboeren min. Vi var hos dem på besøk og når jeg gikk ut for å røyke sa hun ting som "hjelper du noe til å rydde hjemme da?","jeg syns dere burde prøve å ha mer orden i leiligheten" og flere ting jeg ikke husker.

Vi bor bare noen hundre meter fra dem, så de kommer ofte innom uten å si fra først. Håper noen kan hjelpe med hvordan jeg kan ordne opp i det her. Får lyst til å flytte til der kjæresten kommer fra i andre enden av landet :(

Anonymous poster hash: fdd89...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke slipp henne inn når hun dukker opp.

• Liker 1
Gjest andysowhat
Skrevet

Hahahahaha xD jeg endte med å blokket morra mi på face og svarte kun på SMS. Slutt å mas xD det gikk 14måneder med krangling med hele slekta før hun tok hintet... og detta var morra til x'n... hun starter igjen etter 6mnd.... det er noe I at du lærer ikke en gammel hund nye triks

Gjest andysowhat
Skrevet

Svige morra mi* herregud denne tlfn

Gjest Lights
Skrevet

Flytt, du kommer ikke til å angre. Og husk, skal de på besøk så bor de på hotel :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...