Gå til innhold

Godt voksen, og dating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å nærme meg 40 år etterhvert. Og tenker at dating virker mer for unge folk. Jeg begynner å føle meg for gammel til det.

Er det noen andre som er godt voksen, og synes dating føles rart i godt voksen alder?

Anonymous poster hash: 95ad7...249
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Godt voksen" - da tenker jeg mer på 60-åringer...

Dating er for de som ønsker å finne en partner, uansett alder.

Anonymous poster hash: 65bf9...9ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er omtrent på samme alder, og føler det på samme måten som TS. Jeg er -helt alvorlig- fullstendig "lost"!

En ting er at det går ekstremt lenge mellom hver gang jeg møter en fyr som jeg blir såpass interessert i at jeg kan tenke meg å treffe ham igjen, og evt. date ham.

Noe helt annet er at jeg blir stadig mer desillusjonert ifht å møte en ny partner når jeg ser så mye tøys rundt meg: Folk som er utro over en lav sko, gutter som jeg kunne vært mora til som prøver seg på meg (what`s the deal????), folk som drar med seg ungene og flytter sammen etter kun noen måneder... Altså.... Hva ER dette for slags opplegg????

Ikke meningen bruke tråden til sutring (sorry, TS). Men det er ikke til å komme unna at dating er litt annerledes for oss som er rundt 40, enn for folk som er i tjueåra og ikke har så mange forpliktelser. Skummelt.

Anonymous poster hash: a57a9...304
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er omtrent på samme alder, og føler det på samme måten som TS. Jeg er -helt alvorlig- fullstendig "lost"!

En ting er at det går ekstremt lenge mellom hver gang jeg møter en fyr som jeg blir såpass interessert i at jeg kan tenke meg å treffe ham igjen, og evt. date ham.

Noe helt annet er at jeg blir stadig mer desillusjonert ifht å møte en ny partner når jeg ser så mye tøys rundt meg: Folk som er utro over en lav sko, gutter som jeg kunne vært mora til som prøver seg på meg (what`s the deal????), folk som drar med seg ungene og flytter sammen etter kun noen måneder... Altså.... Hva ER dette for slags opplegg????

Ikke meningen bruke tråden til sutring (sorry, TS). Men det er ikke til å komme unna at dating er litt annerledes for oss som er rundt 40, enn for folk som er i tjueåra og ikke har så mange forpliktelser. Skummelt.

Jepp. Og det er ikke bare tyveåringer som gjør det, ser da voksne til godt voksne (40-60) som styrer og roter like mye. Det er jo dessertgenerasjonen som har blitt voksne - vel kanskje på noen områder, men tydeligvis ikke i kjærlighetslivet. Foreldrene til denne generasjonen vrir seg i gravene sine. Men jeg er enig og jeg er "bare" 33. Kvinner på min alder er i to grupper, enten er de allerede fast etablert med jobb og familie eller så fjaser de rundt ennå med ONS, fylla fredag og lørdag hver helg. Hvor finner man kvinnene som representerer en mellomting? :P

Anonymous poster hash: fcdc3...71a

AnonymBruker
Skrevet

AB-dama fra #3 her. Vel, jeg er sånn cirka en mellomting, antar jeg. Er mye alene med barna mine, så jeg er ikke ute så ofte. ONS funker ikke for meg, men jeg skulle virkelig veldig gjerne hatt en kjæreste. Dog ikke for enhver pris, da har jeg det mye bedre alene.

Men jeg er ellers helt enig med deg over her. Vår generasjon skal ha i pose og sekk. Når det begynner å dra seg til på hjemmebane, eksempelvis i det øyeblikket hverdagen slår inn: To karrierer, små barn, skitne gulv, tonnevis med klesvask, kronisk søvnmangel og null overskudd - da finner mange ut at "dette er skikkelig pes, jeg trenger jammen noe nytt og spennende, for dette gidder jeg ikke". Og så oppdager de at den nye kollegaen er jævla lekker/superkjekk, og så går de. Hva ER det for noe, da??? Livet er ikke bare fest. Hva skjedde med "i gode og onde dager"? Det er jo nettopp i slike stunder at kvaliteten på forholdet blir testet, og det er da man må jobbe for det. Hvem har sagt at Disney-versjonen av ekteskap/samliv er reell?

*den øredøvende lyden av illusjoner som knuses*

Skrevet

Jeg er 40 og har endelig funnet min store kjærlighet! Fant han på Match. Ikke gi opp damer. Det finnes fantastiske menn der ute!

Hilsen lykkelig nyforelskede meg <3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet da jeg var rundt +/- 40. Traff faktisk samboeren min på nett på et typisk datingsted så alt er mulig uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: d6c53...2fa
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...