AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Del Skrevet 22. juni 2014 Sitter og skal bestille kjøkken fra Ikea. Har funnet alt, men ser at det blir vanskelig å omgå standard høyde på benkeskapene, som er 90 cm. De justerbare soklene kan ikke justeres lengre ned enn at jeg får 89 cm høyde på benken. Skulle gjerne hatt en kjøkkenbenk som var ca 85 cm..... Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres? Anonymous poster hash: e7132...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Sitter og skal bestille kjøkken fra Ikea. Har funnet alt, men ser at det blir vanskelig å omgå standard høyde på benkeskapene, som er 90 cm. De justerbare soklene kan ikke justeres lengre ned enn at jeg får 89 cm høyde på benken. Skulle gjerne hatt en kjøkkenbenk som var ca 85 cm..... Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres? Anonymous poster hash: e7132...eb5 Sjekk om du kan få tak i annen type sokler, slik at du får benkeplaten lavere. Er det sokkelbena som er hindringen? Sjekk i så fall hos andre forhandlere. Selve frontplaten nederst (som skjuler tomrommet under benkeskapene) kan skjæres i ønsket høyde. Anonymous poster hash: d6a75...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Sitter og skal bestille kjøkken fra Ikea. Har funnet alt, men ser at det blir vanskelig å omgå standard høyde på benkeskapene, som er 90 cm. De justerbare soklene kan ikke justeres lengre ned enn at jeg får 89 cm høyde på benken. Skulle gjerne hatt en kjøkkenbenk som var ca 85 cm..... Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres? Anonymous poster hash: e7132...eb5 Jeg går ut fra at det finnes sokkelbein som kan kuttes i ønsket høyde Anonymous poster hash: d6a75...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 En snekker kan sikkert lage egnede sokkelbein, slik at du får den høyden som du ønsker deg Anonymous poster hash: d6a75...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Del Skrevet 22. juni 2014 Sitter og skal bestille kjøkken fra Ikea. Har funnet alt, men ser at det blir vanskelig å omgå standard høyde på benkeskapene, som er 90 cm. De justerbare soklene kan ikke justeres lengre ned enn at jeg får 89 cm høyde på benken. Skulle gjerne hatt en kjøkkenbenk som var ca 85 cm..... Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres? Anonymous poster hash: e7132...eb5 Sjekk Mammut-6 sokkelbein her: http://www.hovgaardbeslag.dk/Nyheder/PDF-filer/Nyhedsinfo%20no.%203.pdf Snakk med sneker og/ eller Ikea, før du bestiller Anonymous poster hash: d6a75...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Del Skrevet 22. juni 2014 Takk for forslag. Mamut sokkelbein så jo ut som en mulig løsning. Anonymous poster hash: e7132...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå