Gå til innhold

Det lukter promp av stolsetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

PC-stolen min lukter dass. Jeg pleier som alle andre å fise der jeg er hvis jeg er alene fremfor å gjøre det på do. Etter noen år med fising og promping ser det ut til at lukta har satt seg i stolen. Jeg kan lukte stolen fra en meters avstand. Må jeg bare kaste stolen eller går det an å fjerne lukten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha djises troll

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutte å prompe i stolen?

Anonymous poster hash: 70147...5f7
Skrevet

Slutte å prompe i stolen?

Anonymous poster hash: 70147...5f7

Jeg bor alene. Gidder ikke å gå på do hver gang jeg må lette på trykket.

AnonymBruker
Skrevet

PC-stolen min lukter dass. Jeg pleier som alle andre å fise der jeg er hvis jeg er alene fremfor å gjøre det på do. Etter noen år med fising og promping ser det ut til at lukta har satt seg i stolen. Jeg kan lukte stolen fra en meters avstand. Må jeg bare kaste stolen eller går det an å fjerne lukten?

Lukt setter seg ikke uten at det er bakterier. Gjorde du det uten klær, må du regne med at det er littavhvert i den stolen

Anonymous poster hash: 96d92...5e8

Skrevet

Lukt setter seg ikke uten at det er bakterier. Gjorde du det uten klær, må du regne med at det er littavhvert i den stolen

Jeg pleier å sitte i boxershortsen på kvelden. Så det kan være bakterier fra rompesvette osv. som er grunnen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sitter der når du har runkeseansene dine er det nok litt av hvert i den stolen...

Anonymous poster hash: 8c4d8...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å sitte i boxershortsen på kvelden. Så det kan være bakterier fra rompesvette osv. som er grunnen?

Det er mulig. Er det avtagbart trekk på stolen, slik at det kan evt vaskes i maskin?

Evt skinn?

I hvertfall ville jeg beskyttet stolen med en stolpute, pga tilfeller der man sitter såpass avkledt og gjør det som du beskriver i stolen

AnonymBruker
Skrevet

:frown: æsj for en tråd

Anonymous poster hash: aa0b0...156
Skrevet

Få deg en stol i plastikk som du kan vaske!

Skrevet

Hva er egentlig lukt?

Det er vel partikler (dog ørsmå) og her er det partikler som kommer fra tarmene. Det er jo ikke bare tvil om det er bakterier:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...