Chiquita Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har jo kjøpt meg en kjole: oyster-farget... Bilde av kjolen i riktig farge Litt mer tydelig bilde av kjolen Og jeg hadde også opprinnelig kjøpt meg smykke og armbånd, men nå har jeg funnet ut at smykket ikke passer overens med fargen på kjolen :o Så jeg er på jakt etter nytt smykke... Sløret er også oyster-farget, mens skoene er off-white... (undertøy har jeg ikke funnet, men jeg regner med at det må bli off-white også) Noen gode råd ang smykke???
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Det var en kjempefin kjole! Perlehalsbånd og -armbånd hadde vel passet fint til denne kjolen? Perler kan jo fåes i uendelig mange farger og hvis du leter litt finner du sikkert en farge som matcher. Ellers får man jo strass-smykker i mange farger også.
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2004 Det var perler jeg hadde kjøpt tidligere, men altså i feil farge... Vel - får vel ta meg en jakt-tur da... (eller er kanskje dykking det rette ordet) Hvor kan jeg finne perler i forskjellige farger da? Ikke nødvendigvis ekte perler, bare det ser ganske bra ut... (sist bestilte jeg over nett, skjønner dere)
Bokalven Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Hva med noe saannt som disse? Tror du noe slikt passer?
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2004 Kanskje noe lignende, men jeg tror ikke den der vil passe... tror det bryter for mye med den fargen.... :-?
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Hvor kan jeg finne perler i forskjellige farger da? Ikke nødvendigvis ekte perler, bare det ser ganske bra ut... (sist bestilte jeg over nett, skjønner dere) Du finner billige perler på Kapahl, Cubus og kanskje på H&M tror jeg. Også på Glitter- og Accesorize-kjedene muligens? I tillegg pleier de fleste parfymerier å ha et utvalg av såkalt "bijouteri".
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2004 Du finner billige perler på Kapahl, Cubus og kanskje på H&M tror jeg. Også på Glitter- og Accesorize-kjedene muligens? I tillegg pleier de fleste parfymerier å ha et utvalg av såkalt "bijouteri". Men ser ikke mye av dette svært plastikk ut da???? :oops: Vel, får kanskje se i noen gullsmedforretninger og betale litt mer for ekte vare i stedet... Det er jo greit når en skal ha en så "spesiell" farge...
Bokalven Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har smykker fra Glitter som ser rent antikke ut, faktisk. Et halssmykke faar jeg til stadighet komplimenter for. Betalte maks 20 kr for det paa salg.
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Men ser ikke mye av dette svært plastikk ut da???? Det varierer veldig. Perlekjedene på parfymerier er gjerne litt dyrere enn andre "falske" perler og ser kanskje litt mer ekte ut. Men ellers er jo bryllup en fin anledning til å unne seg noen ekte smykker også da! Selv har jeg alltid tenkt at jeg skulle ha perler til brudekjole - synes det er så klassisk og elegant. Men nå har jeg sett på en kjole med noe strasspynt og har tenkt å gå for strass-smykker. Synes det er litt "diva" med strass!
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2004 Ok, jeg skal titte på hva de har... Finner jeg noe jeg liker, så tror jeg at jeg kjøper hva som helst nå - vil bli ferdig med det, liksom...
Seterjenta Skrevet 21. juni 2004 #12 Skrevet 21. juni 2004 Det finnes mye fint på denne siden og jeg fikk opplyst at de sender 'abroad'. Lykke til
Glossy Skrevet 21. juni 2004 #14 Skrevet 21. juni 2004 Kan ikke hjelpe deg, men ville bare si at det var en kjempe fin kjole!!!!
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2004 Tusen takk (både for link og kompliment) Linken så veldig fin ut i allefall *studere*
Martha Stewart Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 Ville bare si at jeg så perler på Kapahl senest i dag som kanskje kan passe til en oysterfarget kjole... I Oslo vel og merke, men da har de kanskje i Trondheim også - hvis det er nærmest deg.
majan Skrevet 25. juni 2004 #17 Skrevet 25. juni 2004 Hva med noe saannt som disse? Tror du noe slikt passer? de smykkene her var jo kjempe fine. men er det noen som veit om de sender de til Norge??? veit det er enkelte nettsteder som ikke sender til andre enn landet der de kommer fra-
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 #18 Skrevet 25. juni 2004 de smykkene her var jo kjempe fine. men er det noen som veit om de sender de til Norge??? veit det er enkelte nettsteder som ikke sender til andre enn landet der de kommer fra- Send dem en melding og spør. Jeg opplevde noen som normalt ikke gjorde det, men siden jeg tok kontakt og sånn gikk det greit. Jeg skrev at jeg selvsagt ville betale frakt osv.
majan Skrevet 25. juni 2004 #19 Skrevet 25. juni 2004 hmm da får jeg prøve og formulere meg på engelsk da. merker det er veldig lenge siden jeg sist skrev engelsk, men vi får prøve
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 #20 Skrevet 25. juni 2004 Det går sikkert bra. Trenger du hjelp, send meg en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå