Zienna Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 De er samboere med tre barn, en på snart to år og en på 4 år sammen, og en på 7år som hun hadde fra før. Han snart 40, og hun snart 30. Begge er meget vakre, for å si det det sånn. Han synes hun ikke har kontroll når hun drikker. På et punkt hiver hun inn, blir full og oppfører seg billig, synes han. Han skammer seg over henne. Selv drikker han, men ikke mye, og har alltid kontroll. I går kveld var hun ute på byen med venninner. Han sa på forhånd at hun ikke behøvde å komme hjem om hun var full. Det gjorde hun heller ikke, men kom syklende hjem utpå formiddag.. Ikke edru, ifølge ham. Hun rakk akkurat å pakke til sydenturen sammen med venninner. Nei, hun skulle ikke drikke der, sa hun. Min venn har lenge vurdert forholdet. Sier at sånn vil han ikke ha det. Hva mener dere, er han for streng?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 De er samboere med tre barn, en på snart to år og en på 4 år sammen, og en på 7år som hun hadde fra før. Han snart 40, og hun snart 30. Begge er meget vakre, for å si det det sånn. Han synes hun ikke har kontroll når hun drikker. På et punkt hiver hun inn, blir full og oppfører seg billig, synes han. Han skammer seg over henne. Selv drikker han, men ikke mye, og har alltid kontroll. I går kveld var hun ute på byen med venninner. Han sa på forhånd at hun ikke behøvde å komme hjem om hun var full. Det gjorde hun heller ikke, men kom syklende hjem utpå formiddag.. Ikke edru, ifølge ham. Hun rakk akkurat å pakke til sydenturen sammen med venninner. Nei, hun skulle ikke drikke der, sa hun. Min venn har lenge vurdert forholdet. Sier at sånn vil han ikke ha det. Hva mener dere, er han for streng? Hva spiller det for en rolle? Anonymous poster hash: ad0a0...a68 20
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Hva i hekkfjell har du med det å gjøre?!?!?Anonymous poster hash: aa44d...de3 9
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Nei, han er ikke for streng. Hun virker mer å ha et alkoholproblem. Er han rett mann til å hjelpe henne ut av det? 1
Zienna Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2014 Nei, han er ikke for streng. Hun virker mer å ha et alkoholproblem. Er han rett mann til å hjelpe henne ut av det? Tror ikke at hun har et alkoholproblem, ikke enda i hvert fall. Men dette har skjedd flere ganger. Hun glemmer alt, og unger blir overlatt til ham mens hun sover og er dårlig. Nei, han er ikke villig til å hjelpe henne. Han sier det er enten eller.. Enten fest og alkohol eller familien og ham.. Valget er hennes.
Zienna Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2014 Hva i hekkfjell har du med det å gjøre?!?!?Anonymous poster hash: aa44d...de3 Bekymrer du deg aldri over dine venners problemer, eller? 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Vel, da får hun velge da. Om hun velger festinga så har hun et alkoholproblem i alle fall. Anonymous poster hash: c4c32...df5 3
Katniss Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Noe sier meg at når mannen stiller ultimatum om enten alkoholen eller familien så har dette skjedd langt mer enn én gang. 5
Betasuppe Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Hvordan holder hun på sånn når de har 3 barn? Søpleoppførsel 2
Zienna Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2014 Noe sier meg at når mannen stiller ultimatum om enten alkoholen eller familien så har dette skjedd langt mer enn én gang.Det har skjedd flere ganger. De var invitert til venner sammen med et annet par for et par uker siden. Utpå kvelden ble damene enige om å dra ut på byen. Min venn dro hjem, ungene skulle tross alt opp neste morgen. Samboeren kom hjem utpå natta, syk og dårlig.. Det var den familiesøndagen..
Katniss Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Du snakker om at han ikke er villig til å hjelpe henne... Men, den eneste personen som kan hjelpe denne kvinnen er henne selv. Hun må selv ville leve et annet liv, bare hun kan endre på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Hvor ofte skjer dette da?Anonymous poster hash: a4742...4b9
Gjest Elseby13 Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Det som sjokkerer mest her, er at han har fortalt deg alt dette om sitt ekteskap! For et tillitsbrudd! Dessuten har du jo bare hørt hans versjon! Med mindre du ER han, da...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 De er samboere med tre barn, en på snart to år og en på 4 år sammen, og en på 7år som hun hadde fra før. Han snart 40, og hun snart 30. Begge er meget vakre, for å si det det sånn. Han synes hun ikke har kontroll når hun drikker. På et punkt hiver hun inn, blir full og oppfører seg billig, synes han. Han skammer seg over henne. Selv drikker han, men ikke mye, og har alltid kontroll. I går kveld var hun ute på byen med venninner. Han sa på forhånd at hun ikke behøvde å komme hjem om hun var full. Det gjorde hun heller ikke, men kom syklende hjem utpå formiddag.. Ikke edru, ifølge ham. Hun rakk akkurat å pakke til sydenturen sammen med venninner. Nei, hun skulle ikke drikke der, sa hun. Min venn har lenge vurdert forholdet. Sier at sånn vil han ikke ha det. Hva mener dere, er han for streng? Det jeg lurer på aller først er HVOR ofte skjer dette? En/To ganger i mnd eller hver helg? Fordi hvis hun har det litt morro med sine venninner En/To gang i mnd, synes jeg UTEN tvil at han er altfor streng ja! Et menneske må fortsatt få lov til å være seg selv, ha det gøy med venner, kose seg med alkohol hvis det er det hun liker - hun er voksen nok til å bestemme selv. Men dette skal selvfølgelig ikke gå utover familien, noe jeg ikke ser at det heller gjør hvis det er en gang i blandt. Skjer dette derimot så ofte som nesten hver helg - synes jeg at hun virkelig burde ta det rolig. Og så synes jeg at det er ordentlig dårlig av mannen å gå fra henne uansett. For ER det virkelig et problem - må HUN ta tak i det med HAN ved sin side. Anonymous poster hash: f60ec...039 2
LilleLilla Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Tja, jeg ville heller ikke ha fortsatt et forhold hvor alkohol gikk utover de eventuelle barna våre. Nå er det veldig mye som spiller inn i denne saken, og vi vet vel litt for lite til å komme med noe konkret svar angående disse personene.
Kattugla Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Det jeg lurer på aller først er HVOR ofte skjer dette? En/To ganger i mnd eller hver helg? Fordi hvis hun har det litt morro med sine venninner En/To gang i mnd, synes jeg UTEN tvil at han er altfor streng ja! Et menneske må fortsatt få lov til å være seg selv, ha det gøy med venner, kose seg med alkohol hvis det er det hun liker - hun er voksen nok til å bestemme selv. Men dette skal selvfølgelig ikke gå utover familien, noe jeg ikke ser at det heller gjør hvis det er en gang i blandt. Skjer dette derimot så ofte som nesten hver helg - synes jeg at hun virkelig burde ta det rolig. Og så synes jeg at det er ordentlig dårlig av mannen å gå fra henne uansett. For ER det virkelig et problem - må HUN ta tak i det med HAN ved sin side. Anonymous poster hash: f60ec...039 Jeg er enig i dette. Så lenge vi ikke vet hvor ofte det er snakk om at hun drikker seg full, kan det jo enten dreie seg om en kvinne med alkoholproblemer, eller en mann med ekstremt kontrollbehov.. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Synes ikke at han er for streng, synes ikke nødvendigvis at hun oppfører seg dårlig heller. Noen ganger passer man bare rett og slett ikke sammen. Selv ville jeg ikke vært sammen med en kvinne som oppfører seg sånn i 30årsalderen, medmindre det skjer veldig sjeldent.Anonymous poster hash: 58c67...fe0 1
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Unnskyld meg, TS. - men, hvilket forhold har du til disse to? Siden han forteller deg detaljer om forholdet dem imellom. Og hvem er du til å eventuelt skulle korrigere hans rekasjonsmønster overfor henne? Jeg forstår ham til fulle her, og synes overhodet ikke han er for streng, tvert i mot. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 TS er nok en av partene i dette forholdet! Så detaljert er det vel ingen som videreformidler fra forholdet sitt. Anonymous poster hash: f2c6c...b3d 1
Chanchan Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 TS er garantert mannen det er snakk om her. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå