AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Halla Jenter, Hva er deres facebook "policy" når det gjelder godkjenning av gutter dere ikke kjenner ? Spiller utseendet noe rolle ? Hvis dere synes fyren er kjekk, godtar dere han da ? Hvis dere synes fyren ikke er kjekk, overser dere requesten ? Eller godkjenner dere absolutt ingen fremmede menn dere ikke kjenner eller har møtt ? Svar helt ærlig Spiller utseendet noe rolle i hvem dere aksepterer og ikke aksepterer på facebook av gutter dere ikke kjenner ? Anonymous poster hash: 06702...5ec
Myrthel Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg aksepterer ikke/avviser alle ukjente mannfolk på facebook. For meg er facebook et sted hvor jeg har vennene mine, ikke ukjente. Jeg bli egentlig litt sur/irritert over å få venneforespørsler fra fremmede..... Endret 22. juni 2014 av Myrthel 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Halla Jenter, Hva er deres facebook "policy" når det gjelder godkjenning av gutter dere ikke kjenner ? Spiller utseendet noe rolle ? Nei Hvis dere synes fyren er kjekk, godtar dere han da ? Nei Hvis dere synes fyren ikke er kjekk, overser dere requesten ? Overser uansett om han er kjekk eller ikke dersom jeg ikke kjenner han. Eller godkjenner dere absolutt ingen fremmede menn dere ikke kjenner eller har møtt ? Svar helt ærlig Nei Spiller utseendet noe rolle i hvem dere aksepterer og ikke aksepterer på facebook av gutter dere ikke kjenner ? Som sagt: NEI Anonymous poster hash: 06702...5ec Anonymous poster hash: fd9ba...ab3
Nanami Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Hvorfor skal man godta folk man ikke kjenner? Jeg har bare folk jeg kjenner på Facebook, og godtar bare folk dersom vi har møttes flere ganger. Legger ikke til folk jeg har møtt en gang på fest f.eks. Det er ingen datingside. 1
Honey Dew Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg er venn med en mengde kjente og ukjente mennesker, kvinner som menn og 99% prosent av de er kjempekoselige og bryr seg om deg, men med en gang en av disse mennene begynner med å sjekke meg opp, blir han blokkert. Jeg er lykkelig gift og kommer til å fortsette å være det.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Å ikke si "Halla" vil nok hjelpe... 2
Veggdyret Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Eneste grunnen til at jeg kunne finne på å legge til en ukjent mann på facebook er hvis jeg er forvirret og tror det er en kollega (stort gjennomtrekk i firmaet jeg jobber i). Alle som prøver å flørte med meg blir blokkert igjen - facebook er for venner, ikke flørting.
Minya Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Jeg aksepterer utelukkende venneforespørsler fra familie og folk jeg faktisk kjenner i det virkelige liv. Så for meg spiller det ingen rolle hvem den fremmede er eller hvordan han eller hun ser ut. Kjenner jeg dem ikke, avviser jeg forespørselen.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Jeg legger ikke til/godkjenner noen jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: 8e953...e84
Gjest Eurodice Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 En av mine døtre fortalte meg at hun hadde fått en venneforespørsel fra min andre datters svigerfar. Det syntes hun var sært, for å si det mildt. Hun svarte selvfølgelig ikke på den.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Før gokjente jeg gjerne av nysjerrighet, uavhengig av utseende. Eneste som var et must var felles venner. Men nå godkjenner jeg kun kjente og kjære. Har ikke ukjente på facebook, det er for venner og div:)Anonymous poster hash: b543b...5c1
Apocalypse Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Godkjenner ingen fremmede menn og slettet halve vennelista for ikke lenge siden. Men skal innrømme at da jeg var singel gikk det litt på utseendet, og jeg kunne finne på å godkjenne folk jeg ikke kjente (typ hadde møtt en gang) fordi de så bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå