Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvordan er bosituasjonen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste starter jo ofte med en mindre leilighet, og jobber seg oppover i både størrelse og pris med årene. Føler vi har kommer en del "lenger" enn andre på vår alder.

Så hvor er dere? Leier dere? Eier dere liten leilighet, midlertidig hus eller boligen dere ser for dere at dere skal bo i i mange år fremover? Og hvor gammel er dere?

Anonymous poster hash: 68908...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26år gammel og eier enebolig sammen med mannen min. Huset er ca 165kvm så trenger ihvertfall ikke noe større.

Har bodd her i 3år nå og blir nok boende en god stund. Vi har pusset opp og tilrettelagt en del nå så ville bare vært stress å kjøpe noe annet.

Anonymous poster hash: bf2bf...ef2

Skrevet

Er 25 og leier hybel. Kommer nok til å leie i mange år før jeg har råd til mitt eget. Sånn som boligprisene er nå så er det bedre for meg å leie enn å kjøpe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Par på 27 og 28 år, eier enebolig på ca 150 kvadrat 15 minutter med bil utenfor en av Norges største byer. Kjøpte huset for to år siden. Da hadde vi leid en billig drittleilighet i 5 år for å bo så rimelig som mulig mens vi sparte opp egenkapitak osv.

Anonymous poster hash: b238b...d4a

AnonymBruker
Skrevet

Er 24 år (idag! :) ) og eier egen leilighet, 74m2 (3-roms) på Frogner. Kombinasjon av arv og lån.

Anonymous poster hash: f2316...162
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par i slutten av 20 årene og eier en nyere enebolig til ca 6mill.

Anonymous poster hash: 68908...74a

Skrevet

Er 23 år. Har samboer som jeg leier leilighet med.

Skrevet

23 år, eier en stor toroms leilighet(60 kvm) i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

20 år og singel. Eier leilighet på 60 kvm.

Anonymous poster hash: 8c537...eda

Skrevet

25 år, leier leilighet på 60 kvadrat med min kjæreste.

Skrevet

Er 22, eier alene en leilighet på 64 kvm i Trondheim. Flytter snart til noe større og mer passende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år. Bor mesteparten av tiden hos kjæresten (29), som eier en nyere leilighet på 54 kvadrat, og en sjelden gang hjemme hos foreldre. Jeg betaler ikke leie, bare matutgifter samt at han bruker bilen min hver dag til og fra jobb. Er student for øyeblikket uten jobb.

Anonymous poster hash: 91556...3bf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 år og student, leier og bor alene i leilighet på 15 kvm. Kommer til å bo slik i 3 år til før jeg er ferdig med studiene og da kommer jeg til å kjøpe noe på oppimot 2 mill.

Anonymous poster hash: f04cc...f95
AnonymBruker
Skrevet

20 år og leier leilighet alene. Leiligheten er rundt 50 m2.

Anonymous poster hash: 7a251...7ce
Skrevet

Er 28, gift med en som er 32 og har en liten baby. Vi bor for tiden i et EU land og leier hus som er 140 kvadrat ca. Vi vet ikke hvor vi kommer til å bli boende i framtiden så tror vi kommer til å fortsette å leie en stund fremover.

AnonymBruker
Skrevet

27 år, bor i egen to-roms i Oslo, leiligheten er nedbetalt.

Anonymous poster hash: dc997...640
Skrevet

27 år, eier en leilighet på 30 kvm (+ innglassert veranda på 7 kvm som brukes som ekstra stue). Eier alene, har samboer. Ser for meg å kjøpe noe større om 6-7 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi er 22 og 27, og vi har lån på en leilighet sammen. Vi ser for oss å kjøpe enebolig eller rekkehus om 1-2 år :)

AnonymBruker
Skrevet

Begge er 23, han eier småbruk som vi bor på. Kommer til å bli boende her, men blir oppussing eller nytt hus her om noen år.

Anonymous poster hash: 9f920...4cc
Gjest Regnstorm
Skrevet

Er i midten av tjueårene, singel student, leier hybelleilighet for en billig penge for å spare EK. Har verken foreldre eller arv jeg kan støtte meg på, så det blir nok et par år til jeg kan kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...