Isabel Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Møtte en fantastisk fyr for to helger siden og tirsdagen etter møtet tenkte jeg: drit idet, man er ung bare en gang. Også skreiv jeg ei melding til han. Vi melda et par dager, men så sa det stopp - og det ikke fra mi side. Jeg var den som skrev sist, og "stolt" som jeg er skriver jeg ikke to meldinger på rad i begynnelsen av et bekjentskap. Enten er han rett og slett ikke interessert, ellers så tror han at jeg ikke er det. Han skrev meldinger med spørsmål i, altså ville han ha svar - mens jeg var nok litt mer tilbakeholden, ser nå at jeg skrev meldinger som var "avsluttende". Dumme meg.. Skal jeg bare glemme han? Eller skal jeg hoppe i det og skrive ei til? (det er 14 dager siden jeg skrev den siste til han, men jeg klarer bare ikke å glemme han!)
simsalabim Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes du skal prøve å sende en melding til :-) Du har jo ingen ting å tape på det,bare angre deg senere om du ikke gjør det kanskje. Lykke til :-)
Gjest 1111 Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg er enig med de andre, du har ingenting å tape på å sende enda en melding til han. kanskje den forrgie ikke kom frem? ta sjansen du
betty boo Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 jeg synes også du skal skrive tilbake.gutter tenker ikke på samme måte som oss.de husker ikke engang hvem som skrev sist , hvor mange timer det er siden osv. og det er jo ikke krise å vise at du er interessert.gutter gjør det hele tiden,så hvorfor ikke vi? for alt du vet kan han ha mistet tlf med nr ditt lagret. og hvis han ikke er interessert,så vet du det iallefall.
Lorangemy Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 La stoltheten ta pause i tre minutter, og da skriver du ei melding til han.
Gjest FredPerry Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Som de andre sier så har du ikke noe å tape på å sende han en melding. Selv er jeg helt tufs når det gjelder mobil og sms. Har fått høre det flere ganger at jeg ikke er verdensmester på sms. Pleier feks sjelden å sende en melding eller svare dersom den ikke inneholde spørsmål. Vet at det høre litt overlegent ut, men det er faktisk bare slik det er, ikke noe vondt ment. Desto større respons får jeg derimot de få gangene jeg klarer å få sendt av gårde noe :-)
Bitte Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Føyer meg inn i rekken: Send ei melding! Foreslå å finne på noe...ta en kaffe,eller liknende. Du finner fort ut om han er interessert!
Gjest ikke inlogget Sissi Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Tror kanskje jeg hadde ringt jeg ...... Evt. sendt en hei og hopp sms og sett om han svarte, for så å ringe og foreslå noe. Iallfall om du er interessert i å bli bedre kjent, må du gjøre noe mer enn bare sms. Lykke til!
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Ikke skriv. Meldinger skal kun være annenhver gang. Slik gjør jeg det med alle. Det funker for meg. Vel er jeg 33 og jomfru men ikke søren om jeg sender to meldinger på rad. Åneidu!
simsalabim Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Ikke skriv. Meldinger skal kun være annenhver gang. Slik gjør jeg det med alle. Det funker for meg. Vel er jeg 33 og jomfru men ikke søren om jeg sender to meldinger på rad. Åneidu!
nat26 Skrevet 23. juni 2004 #13 Skrevet 23. juni 2004 Skriv en til,du har jo som de andre sier ingenting å tape!
Comeback Kid Skrevet 23. juni 2004 #14 Skrevet 23. juni 2004 Er det noen som vet om damen skrev eller ikke skrev en melding til? Og ikke minst....svarte fyren på evt. melding denne gangen? Spenningen er til å ta og føle på. :o
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2004 #15 Skrevet 23. juni 2004 Bare å skrive! Hva har du å tape? Enig
valentino Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 Skriv en til' date=' du har jo som de andre sier ingenting å tape![/quote'] Joda, hun taper makt og kontroll over han ved å hele tiden ta kontakt. Men her må hun tydeligvis ta kontakt, ellers skjer det åpenbart ikke noe.
nat26 Skrevet 23. juni 2004 #17 Skrevet 23. juni 2004 Men det er jo bedre å ta kontakt og vite hvor han står,om han er interessert eller ikke,så slipper hun i hvertfall å lure på hva som skjer
Isabel Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #18 Skrevet 25. juni 2004 Takk for deilige svar Nå må jeg jo bare sende ei til!!!! Skal gjøre det for deres skyld - og fortelle hvordan det gikk! Nå er det jo ei stund siden sist jeg skrev, så jeg føler ikke at jeg trenger meg på akkurat.. Well - følg med
Comeback Kid Skrevet 25. juni 2004 #19 Skrevet 25. juni 2004 Flott.....men om han ikke svarer på denne så er du fucked.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå