AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Hallo! Trodde aldri jeg skulle opprette konto på dette forumen, men "here I'm!" Jeg er en gutt på 19 år som er sammen med en veldig bra jente. Vi har selvfølgelig våre krangler, men føler forholdet funker bra(har vært sammen i 4 år) I februar fikk jeg meg jobb på et kjøpesenter, og der har jeg møtt en jente som er noen år eldre enn meg.. Siden vi jobber i en butikk som har flere avdelinger jobber vi sammen 1-2 dager i uken, og jeg gleder meg helt sykt til disse dagene. Det er verdens snilleste jente samtidig som hun ser veldig bra ut. Hun er også i et forhold med en gutt på hennes alder, og dette forholdet har eksistert i 7-8 mnd. Ut ifra hva jeg skjønner går det ganske bra for henne og.. Jeg føler vi har utrolig bra kontakt, og hun oppsøker meg flere ganger selv om det er flere hyggelige medarbeidere på jobb. Når vi snakker er øynene hennes klistret til ansiktet mitt (holder øyekontakt hele tiden) og jeg lurte på hva slags signal dette er? Hun er også litt flørtete, men ikke noe overdrevet.. Bare litt rask kiling ol. Vi har vært på to fester sammen (senter-fest, dermed uten kjærester) og vi har også svært god kontakt på disse. Vi har sittet i flere timer og snakket på framtiden (ingen har gitt uttrykk for missnøye med forholdet) og praten går lett. Vi har også sittet ganske tett, men da ikke som noe mer enn vennskapelig nærme da jeg mener dette er litt vanligere i vår alder enn i 30-års alderen hvis dere skjønner Det som er litt trist er at jenta skal flytte til Bergen (jeg bor ved Oslo), og planen er at kjæresten hennes skal flytte til samme by, men ikke sammen siden hun følte at hun ville bo i et kollektiv med jenter siden hun ikke ville flytte sammen med han enda (ikke negativt mot gutten, men hun var ikke klar for dette). Hun skal flytte tilbake om ett år, og hun kommer ofte hjem igjen, bare så det er sagt Det jeg lurer på er om hva dere tror hun signaliserer til meg? Jeg føler vi hadde passet VELDIG bra sammen, men er selvfølgelig veldig glad i kjæresten min. Jeg er en veldig ærlig person, og ville aldri vært utro eller liknende mot kjæresten min... Tror dere hun er innteressert i meg ut ifra det dere har hørt, siden vi har så mye til felles... Håper dere ikke dømmer meg, siden jeg ikke er veldig stolt av dette, men hun er bare en så vakker jente Anonymous poster hash: e85d9...3ea Anonymous poster hash: e85d9...3ea
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Bare det at du lager deg en konto på KG for å spørre om dette, sier meg at du burde dumpe din nåværende kjæreste. Du fortjener henne ikke. Anonymous poster hash: 42b3d...a66 5
aquata Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Hun har sikkert et fint forhold. Og føler seg trygg på deg fordi du også er i et forhold. Og da går også praten lettere med guttevenner. Er bare slik vi jenter er. Og det ligger sannsynligvis ikke noe under. 1
Ava Mae Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Siden du som du selv sier er i et velfungerende forhold med en bra jente så burde jo hennes hensikter strengt tatt være fullstendig likegyldig fra din side? Og det at du opprettet en egen konto på en kvinneforum for å finne ut om denne jenta kanskje kan være interessert i deg sier meg at du slettes ikke er så ærlig som du kanskje tror og jeg hadde aldri satsa penger på at du ikke hadde betratt dama di om sjansen virkelig bydde seg. Hadde du vært min kjæreste så ville jeg tatt dette som et tillitsbrudd i seg selv for som sagt, du er allerede i et forhold og så lenge du har et behov for å utforske videre om hun kanskje kunne tatt dette lengre så sier det ganske mye i seg selv.
Gjest Kvinneline Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Fikk vondt i meg for kjæresten din jeg. Når du i det hele tatt trenger å spørre om hva denne jenta signaliserer, er du nok egentlig ikke så fryktelig gla i kjæresten din lengre. Hva om alle her inne hadde sagt at hun signaliserer at hun vil ha deg da? At hun ikke ønsker sitt nåværende forhold lengre, og vil nå være sammen med deg. Hva hadde du gjort om du fikk slike råd? Endt forholdet med kjæresten din? For meg høres det ut som om du egentlig ønsket slike råd, eller "godkjennelser" herfra. Det kommer du ikke til å få. Du er tydeligvis interessert i noen andre enn kjæresten din, og jeg synes kjæresten din fortjener bedre.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Hun har sikkert et fint forhold. Og føler seg trygg på deg fordi du også er i et forhold. Og da går også praten lettere med guttevenner. Er bare slik vi jenter er. Og det ligger sannsynligvis ikke noe under. Jeg er enig i dette. Jeg hadde en slik kollega selv, noen år yngre enn meg og i et forhold han trivdes i. Jeg var riktig nok singel først, men jeg pratet like lett med denne kollegaen selv om jeg fikk kjæreste etter hvert. Det var aldri noen romantiske intensjoner eller følelser der fra min side. - Hvis det nå skulle være noe ved ham som jeg bevisst eller ubevisst søkte etter når han var på jobb, så var det en slags positiv energi, som gjorde at jeg følte meg komfortabel og selvsikker/trygg på meg selv i hans selskap. Jeg er som oftest sjenert og usikker til vanlig, så den "frihetsfølelsen" jeg fikk rundt ham var da ekstra god, syns jeg. Kanskje noen syns dette heller minner om betatthet eller avstandsforelskelse, men for min del var det rett og slett bare en positiv følelse/energi som jeg sugde til meg slik en svamp suger til seg vann. For ikke så lenge siden opplevde jeg noe av det samme på en fest, med ei dame jeg kom i prat med. Det føltes som om hun så meg, og ikke bare et nytt ansikt på festen. Det er ikke ofte jeg opplever slike ting, så jeg lever lenge på det de få gangene det skjer. Anonymous poster hash: ae7db...74a
tratrins Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Tror kanskje at dette er en typisk "er-gresset-grønnere-på-andre-siden?"-scenario. Du er ung og sikkert redd for å gjøre feil valg. Ut i fra hva du forteller så virker det ikke som om kollegaen din mener noe med dette annet enn vennskap. Er alltid noen kolleger man går bedre sammen med enn andre - uten at dette skal bety noe mer. Glem hun som flytter og fortsett å ha det fint med kjæresten din! ..jeg synes faktisk at det står litt respekt av at du spør om råd før du tar noen forhastede valg!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Du oppfører deg veldig dårlig i forhold til at du har en bra kjæreste. Anonymous poster hash: a4dc7...12f
lillbilly Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 En jente føler seg mer vel med å tilbringe tid med en som er i et forhold. Nettopp pga av hun da normalt slipper "pes" . Jeg leser ingenting annet ut av det du skriver. Snakker jeg med et menneske så ser jeg på det mennesket og er oppmerksom på det h*n sier. Gjør ikke du? Du legger for mye i det, og forundrer meg ikke om du ødelegger både ditt og hennes forhold om du fortsetter slik
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Synes folk er litt i overkant harde her. Du er 19 år, dette er eneste forholdet du har hatt og du er uerfaren. Hva denne jenta tenker overfor deg er umulig å si. Hvordan hun ter seg rundt deg er ikke annet enn indikator på at hun er komfortabel rundt deg og trives i ditt selskap. Det KAN bety at hun er litt interessert, men holder avstand da dere begge er opptatt. Det kan også veldig godt bety at hun kun ser deg som en venn, og er komfortabel rundt deg nettopp fordi hun ser deg vennskapelig - de fleste har tross alt en tendens til å bli litt usikre rundt mennesker de er interessert i, da man blir veldig selvbevisst (typiske signaler er å ta mye på hår og ansikt, smile sjenert, kanskje rødme). Min innstinkt er at hun kun ser deg vennskapelig, og om det er mer enn det, så ikke noe hun er interessert i å utforske eller gå videre med. Uansett. Hva denne jenta tenker om deg er ikke det viktigste her. Det viktigste er at du - bevisst eller ubevisst - er åpen for en oppgradering. Du er glad i kjæresten, kanskje mest på den måten vi er glad i noen som tilfredsstiller våre behov, trives i vårt selskap og vi er veldig familiære med. Men det at du tenker disse tankene ER et uttrykk for at din nåvaerende kjæreste sannsynligvis ikke er en du kommer til å bli med for alltid. Rent statistisk er sjansene for dette uansett små - de fleste ender ikke opp med sine tenåringspartnere, og selv om disse forholdene virker viktige der og da, er de stort sett irrelevant ti år frem i tid. Dere har nok begge forandret dere de siste årene og dere vil forandre dere såpass mye de neste at dere omtrent blir andre mennesker. Dere ble sammen da dere var 15 og hadde lite begrep om hva dere ville ha ut av forhold, eller hva det innebærer. Det sitter langt inne å oppmuntre noen til et brudd, men her mener jeg faktisk det er jo før desto bedre. I lopet av tyveårene vil dere treffe mennesker dere da er mer kompatible med, du vil også ha behov for å være singel - kanskje vil du flytte, reise ift. studier og jobb - livet kommer i veien og et forhold virker langt mer bindende enn nå. Jeg ville endt forholdet du er i nå men heller ikke tenkt mer på denne kollegaen. Anonymous poster hash: df6a6...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå