AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Jeg er veldig opptatt av at jeg ikke vil framstille meg selv som oppmerksomhetssyk/oversharer/dust på Facebook. Ser mange jenter bytter profilbilde ekstremt ofte, gjerne fram og tilbake med ulike bilder de har hatt før. De har sikkert sine grunner og jeg dømmer ikke, men prøver å unngå dette selv, fordi det kan virke som om man prøver å sanke mest mulig likes. Jeg byttet profilbilde i går, og fikk ganske mange likes. Så har jeg bladd igjennom en del bilder jeg tok på begivenheten jeg var på, og fant et bilde jeg er mye mer fornøyd med. Tenker at jeg var altfor rask med å bytte profilbilde, og at jeg burde sett gjennom alle bildene ordentlig først Så vil jeg da ha det bildet jeg ble mest fornøyd med som profilbilde. Ikke fordi jeg vil ha mest mulig likes, jeg driter egentlig i likes. Jeg vil bare ha et bilde jeg faktisk er ordentlig fornøyd med, siden jeg planlegger å ha det der en del måneder før jeg bytter igjen. Klarer liksom ikke slå meg til ro med å ha et "halvfint" profilbilde når jeg er mye mer fornøyd med det andre. Så spørsmålet er: Er det innafor å bytte profilbilde igjen dagen etter man sist byttet? Selvfølgelig skal jeg da ha det nye bildet lenge. Føler liksom det er dårlig gjort mot de som likte det forrige? Burde ikke bry meg om hva folk tenker, men vil ikke framstå som en som sanker likes Anonymous poster hash: 1512a...931
Gjest Kvinneline Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Bytt profilbildet du Jeg er ikke så alt for aktiv på facebook egentlig, men har aldri irritert meg over at folk bytter profilbilder eller legger ut selfies ofte. Hva er egentlig facebook til for da, om det ikke skal være "lov" til å endre profilbildet og/eller skrive mange statuser? I mine øyne er det liksom litt poenget. Det finnes jo de som irriterer seg over det meste her i verden, men vi andre finnes også. Er du lei av noen på facebook som stadig oppdaterer/legger ut bilder, - blokker. Så enkelt er det. Bytt bildet ditt du
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Bare bytt Anonymous poster hash: 6975d...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå