AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Vuze har en funksjon der man man spille av innholdet på PC trådløst på TV, men man får ikke pauset, spolt etc. Og ramler nettverket ut, stopper alt og man må begynne helt på nytt (kult når man er kommet halvveis i filmen) Er det noen andre programmer som kan gjøre tilsvarende?Anonymous poster hash: fb6b4...8dd
KineAnd Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har smart-tv, men kjøpte meg heller en Chromecast da den fungerer mye mer stabilt og kobler seg lettere til både pc og mobile enheter!
Gjest Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Kommer da helt ann på hvilken tv du har det! På min er det smartshare! Alt fra pc'en kan streames på tv'en og stopper det opp, fortsetter det der det var sist!
Lutetium 71 Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har smart-tv, men kjøpte meg heller en Chromecast da den fungerer mye mer stabilt og kobler seg lettere til både pc og mobile enheter! Sitter litt på gjerdet ang. Chromecast selv. Hvordan funker det med lokale filer som ligger på pcen? Etter det jeg har forstått funker Chromecast finfint med f.eks Youtube, fordi den strømmer det direkte fra nettet, man bruker bare pcen til å sette det igang?
KineAnd Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Sitter litt på gjerdet ang. Chromecast selv. Hvordan funker det med lokale filer som ligger på pcen? Etter det jeg har forstått funker Chromecast finfint med f.eks Youtube, fordi den strømmer det direkte fra nettet, man bruker bare pcen til å sette det igang? Om du streamer fra youtube så henter casten den direkte fra nettet selv ja, men du kan også spille av videoer og slikt du har liggende på pcen!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Det er en Samsung TV og jeg har Windows 7 PC.Anonymous poster hash: fb6b4...8dd
Gjest Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Hvilken samsung TV? Forskjellig programvare på forskjellige modeller!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 UE55ES8005U heter den Anonymous poster hash: fb6b4...8dd
Gjest Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Har du satt opp allshare? Ser ut til at det er dette programmet som ligger på tv'en din for trådløs overføring!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Takk for tips! Anonymous poster hash: fb6b4...8dd
ladamafia Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Universal media server har resume funksjon innebygget(om nettet detter ned), funker på samsung smart tv og mange andre enheter med støtte for dlna og upnp. last ned og installer, åpne programmet og gå på share/deling, finn frem mappen/mappene med media filene, legg til/lagre, trykk på restart knappen i programmet, se alt du har av mediafiler på tv gratis. Endret 28. juni 2014 av ladamafia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå